  • 1. Data: 2004-02-04 13:10:24
    Temat: Płatności kartą przy zakupach przez internet
    Od: "Martini" <makrys(WYTNIJ)@poczta.onet.pl>

    Ostatnio dokonałem zakupu przez internet w Świecie Książki. Zapłaciłem
    kartą. Dotychczas zamawiałem książki za zaliczeniem pocztowym i przychodziły
    bardzo szybko (np. zamówienie skaładałem w niedzielę a książki były już w
    środę). I tak było przez kilka lat, nawet w okresach przedświatecznych.
    Ostatnio postanowiłem zapłacić kartą......no i czekam już 3 tygodnie. W
    biurze obsługi kienta poinformowano mnie, że książki wysłali kilka dni temu
    (więc dopiero po 2 tygodniach od złożenia zamówienia). Czy jest zatem sens
    płacenia kartą przy zamówieniach złożonych przez internet? Opłata za
    przesyłkę za pobraniem pocztowym jest o niecałe 2,-zł większa od płatności
    dokonanych kartą, ale nie muszę się martwić czy i kiedy do mnie dotrze.
    Jakie są wasze doświadczenia?

  • 2. Data: 2004-02-04 14:27:37
    Temat: Re: Płatności kartą przy zakupach przez internet
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Martini" <makrys(WYTNIJ)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > (więc dopiero po 2 tygodniach od złożenia zamówienia). Czy jest zatem sens
    > płacenia kartą przy zamówieniach złożonych przez internet? Opłata za

    Mam wrażenie, że pretensje powinieneś mieć do sklepu internetowego, a nie do
    siebie, że wybrałeś taki sposób płatności. Co ma jedno do drugiego ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-04 18:34:04
    Od: Marcin Wabik <m...@n...wp.pl>

    On Wed, 04 Feb 2004 14:10:24 +0100, Martini wrote:

    > Jakie są wasze doświadczenia?

    Ten sklep mogl nie miec towaru na skladzie, albo po prostu z jakichs
    powodow czekal az pieniadze splyna na konto. Ale zwykle tak nie jest i
    sklepy od razu wysylaja. Wiec kupowac i placic karta! Ja jeszcze nigdy nie
    mialem zadnych problemow z tym :)

    Tyle czasami sa takie sytuacje, ze sa duze opory przed wysylka towaru i
    sklep wtedy czeka na pieniadze albo ryzykuje wysylajac za pobraniem...

    Wiem, ze nie powinno tak byc, ale sklepy boja sie o swoje pieniadze i nie
    lubia jak im paczka wraca po miesciacy podrozowania poczta... :)

    Jestem ciekaw czy kazdy bez zastanowianie wyslal by towar za pobraniem
    Panu Bujalskiemu... A wyslalo sie i ten Pan to dobry klient jest!

    Pozdrawiam!

    --
    Marcin Wabik mailto: mwabik (at) wp.pl
    JID: mw (at) chrome.pl GG: 168758

  • 4. Data: 2004-02-04 19:32:03
    Od: "Martini" <makrys(WYTNIJ)@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Wiem, ze nie powinno tak byc, ale sklepy boja sie o swoje pieniadze i nie
    > lubia jak im paczka wraca po miesciacy podrozowania poczta... :)

    Ale ja zakupuje w tym sklepie regularnie za pobraniem (więc wiedzą, żę
    jestem solidnym płatnikiem, bo mają mnie w bazie klientów). Ja odebrałem to
    w ten sposób: wybierasz formę płatności za pobraniem - paczka w 3 dni (bo
    chcą szybko zapłatę), płacisz kartą - no to sobie czekaj (bo już
    zapłaciłeś).

    pozdrawiam

    Martini

  • 5. Data: 2004-02-04 20:36:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Martini" <makrys(WYTNIJ)@poczta.onet.pl> writes:

> [...]
    > w ten sposób: wybierasz formę płatności za pobraniem - paczka w 3 dni (bo
    > chcą szybko zapłatę), płacisz kartą - no to sobie czekaj (bo już

    No to kupuj w innym sklepie...

    MJ