  • 1. Data: 2006-09-16 10:37:16
    Temat: PayPal se leci w kulki ?
    Od: "CANON G3" <k...@a...net.pl>

    Czy ktos to rozumi ?
    Napisali:
    Notice Date: August 10, 2006
    Effective Date: September 14, 2006
    Beginning September 14, 2006, registered PayPal users in the Czech Republic,
    Hungary, Poland and Thailand will be able to receive funds into their PayPal
    accounts as well as withdraw them to a local bank account.

    Po czym mamy 16go i nic sie nie zmienia, ani zadnego emaila, ani zadnej
    notki na stronie. Totalne olewajstwo.
    W zyciu czegos takiego nigdzie indziej nie widzialem :( ale co mamy za
    wyjscie jak znow czekac ?

  • 2. Data: 2006-09-16 13:20:44
    Temat: Re: PayPal se leci w kulki ?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    CANON G3 napisał(a):

> [...]
    > notki na stronie. Totalne olewajstwo.
    > W zyciu czegos takiego nigdzie indziej nie widzialem :( ale co mamy za

    Normalka. Codziennie sprawdzam na Paypalu czy jest ta nowa opcja i guzik

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-09-16 15:42:40
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:5jjtxlzckm1h$.vuelme6limzl.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): Markus Sprungk z adresu <m...@g...com>
    napisał(a):

    > Normalka. Codziennie sprawdzam na Paypalu czy jest ta nowa
    > opcja i guzik

    cytat z alt.pl.ebay

    "Niemiec powiedział że mają prawdopodobnie opóźnienie i do końca
    dnia powinniśmy mieć pełną wersję

    Amerykanin powiedział że planowali uruchomić nam pełną wersję
    dzisiaj ale zmienili plany i może uruchomią za 1-2 tygodnie

    Brytyjczyk powiedział że już mamy pełną wersję.

    Prawdziwa paranoja nikt nic tak naprawdę nie wie. Każdy mówi co
    innego"

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 4. Data: 2006-09-16 19:11:22
    Od: "andrp" <a...@w...pl>

    A propos PayPal i możliwości przelewania pieniędzy z konta PayPal na konto w
    polskim banku. Słyszałem , że przelewy z USA do Polski często są obciążane
    dużą prowizją. Czy jeśli w końcu będzie można przypisać do konta PayPal konto
    w polskim banku, to przelanie pieniędzy z PayPala na to konto będzie również
    obciążone dużą prowizją, czy może będzie to na jakichś innych zasadach ?

  • 5. Data: 2006-09-17 18:34:55
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał(a):
> [...]

    > Brytyjczyk powiedział że już mamy pełną wersję.
    >
    > Prawdziwa paranoja nikt nic tak naprawdę nie wie. Każdy mówi co

    Zadałem pytanie wprost Paypalowi - odpowiedź mniej więcje tej treści
    (poza zwyczajowymi grzecznościami): dokładna data niemożliwa do podania,
    ale "bardzo wkrótce" będzie możliwe.

    Pzdr: Witek

  • 6. Data: 2006-09-18 06:01:19
    Od: "KaShMiRi" <x...@x...pl>

    Użytkownik "andrp" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > również
    > obciążone dużą prowizją, czy może będzie to na jakichś innych zasadach ?

    Przecież przelewasz z wirtualnego banku. Patrząc na przykłąd PayPala w USA i
    UK, pewnie od wypłat do 3000 zł będzie obowiązywała prowizja 1zł, powyżej
    tej sumy bez prowizji.
    PayPal to nie jest bank amerykański, tylko "wirtualna przechowywalnia
    wirtualnych pieniędzy" :P

    k.

  • 7. Data: 2006-09-19 01:24:58
    Od: "CANON G3" <k...@a...net.pl>

    > Zadałem pytanie wprost Paypalowi - odpowiedź mniej więcje tej treści (poza
    > zwyczajowymi grzecznościami): dokładna data niemożliwa do podania, ale
    > "bardzo wkrótce" będzie możliwe.

    mnie napisali ze nastepny deadline jest 20go

  • 8. Data: 2006-09-19 06:39:17
    Od: m...@g...com

    CANON G3 wrote:

    > mnie napisali ze nastepny deadline jest 20go

    A mi napisali że bardzo dziękują za zainteresowanie, pracują ciężko nad
    wdrożeniem tego, ale niestety nie są w stanie podać żadnej konkretnej daty.

    p. m.

  • 9. Data: 2006-09-19 15:25:32
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    m...@g...com napisał(a) w wiadomości: ...
    CANON G3 wrote:

    >A mi napisali że bardzo dziękują za zainteresowanie, pracują ciężko nad
    >wdrożeniem tego, ale niestety nie są w stanie podać żadnej konkretnej daty.

    Przy wystawianiu aukcji na eBay już pojawia się logo paypala jako
    opcja płatności, ale nie ma jeszcze przy nim kwadracika do zaznaczania.
    Chyba niedługo bo jak na razie eBay "czyści przedpole" dla PP -
    wszystkiego zabraniają:
    http://pages.ebay.pl/help/policies/accepted-payments
    -policy.html
    "Czarna lista" długa...

    Arek

  • 10. Data: 2006-09-26 12:05:03
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    > Zadałem pytanie wprost Paypalowi - odpowiedź mniej więcje tej treści
    > (poza zwyczajowymi grzecznościami): dokładna data niemożliwa do podania,
    > ale "bardzo wkrótce" będzie możliwe.

    O i Czesi też się grzeją.

    http://www.praguepost.com/articles/2006/09/20/paypal
    -opens-to-czech-consumers.php