  • 1. Data: 2010-12-12 11:19:35
    Temat: [PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Na podstawie tego wywiadu, IMHO perspektywa podwyżek stóp ryzuje się dość
    mgliście, szczególnie biorąc pod uwagę, że prof. Bratkowski jest kojarzony z
    jastrzębią frakcją RPP. Ciekawe jaką perspektywę i skalę widzą zwolennicy
    mniej restrykcyjnej polityki pieniężnej?
    Nie dziwota że OF lepsze warunki rezerwuje wyłącznie dla rocznych lokat

    http://tnijurl.com/rpp/

  • 2. Data: 2010-12-12 23:20:40
    Temat: Re: [PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Tomasz Opalski wrote:

    > http://tnijurl.com/rpp/

    Czy byłbyś uprzejmy podawać linki, które pozwalają sprawdzić dokąd
    linki wiedzie ?

    Chciałbym przeczytać a nie klikam w byle co...
    ;-)

    witrak()

  • 3. Data: 2010-12-13 00:49:08
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Chciałbym przeczytać a nie klikam w byle co...
    > ;-)

    Nie ma to jak "www fobia". :) Do bankier.pl prowadzi.
    Przełam się i kliknij.

  • 4. Data: 2010-12-14 12:34:22
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Marcin Wasilewski wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma to jak "www fobia". :) Do bankier.pl prowadzi.
    > Przełam się i kliknij.

    "Każdy ma prawo być ignorantem na takim poziomie, jak sam chce.
    Ale żeby kogoś innego namawiać do pozostawania ignorantem, trzeba
    już być głupcem..."

    :-)

    witrak()
    PS. Skopiowanie dwóch linków przez jednego uczestnika kosztuje
    nieporównywalnie mało wobec kosztu sprawdzania bezpieczeństwa
    niepewnego linku przez dziesiątki pozostałych uczestników.

  • 5. Data: 2010-12-14 20:10:47
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    .
    > "Każdy ma prawo być ignorantem na takim poziomie, jak sam chce.
    > Ale żeby kogoś innego namawiać do pozostawania ignorantem, trzeba
    > już być głupcem..."

    Trzeba być ignorantem aby mieć tak skonfigurowany system aby umożliwiał
    załapanie syfu (bez ingerencji użytkownika) po wejściu na stronę www.

  • 6. Data: 2010-12-14 20:47:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> writes:

> [...]
    >
    > Trzeba być ignorantem aby mieć tak skonfigurowany system aby
    > umożliwiał załapanie syfu (bez ingerencji użytkownika) po wejściu na

    Dlaczego zakładasz, że chodzi o złapanie syfu? A nie na przykład o to,
    że ja _nie_chcę_ oglądać Twojego linka? (Bo już go widziałem, bo wiem że
    w tym serwisie to bzdury piszą, itp)
    KJ

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 7. Data: 2010-12-14 23:59:58
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego zakładasz, że chodzi o złapanie syfu? A nie na przykład o to,
    > że ja _nie_chcę_ oglądać Twojego linka? (Bo już go widziałem, bo wiem że
    > w tym serwisie to bzdury piszą, itp)

    W przeciwieństwie do Ciebie potrafię wysnuć taki wniosek po przeczytaniu
    tekstu przedpiszcy. Tak przy okazji, gdzie Ty widzisz w tym wątku mój link?

    A tak na koniec:

    1. irytują mnie ludzie którzy wolą innym zawracać 4 litery niż samemu
    kliknąć w link,
    2. wolę link do serwisu skocz.pl itp., niż składać po kawałku, pociachany
    (przez program pocztowy nadawcy) link. Chociaż oczywiście w dobrym tonie
    jest napisać co po drugiej stronie siedzi.

  • 8. Data: 2010-12-15 07:54:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 00:59:58 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > pociachany (przez program pocztowy nadawcy) link. Chociaż oczywiście w
    > dobrym tonie jest napisać co po drugiej stronie siedzi.

    To chyba chodzi o to, że skrócone linki jakieś tam zagrożenie stwarzają.
    Napisałeś "Trzeba być ignorantem aby mieć tak skonfigurowany system aby
    umożliwiał załapanie syfu (bez ingerencji użytkownika) po wejściu na
    stronę www." ale to nie jest do końca prawdą, bo czasami infekcja
    przebiegać może bez jakiejkolwiek interakcji użytkownika na całkowicie
    uaktualnionym systemie z aktualnym AV.
    Co do długich linków to wystarczy jest podać w <> i nic tego nie potnie

    <https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/bro
    wse_thread/
    thread/5f5caf16b8087b86?pli=1>

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-12-15 07:57:36
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 15 Dec 2010 07:54:38 +0000 (UTC), xbartx wrote:
    > Co do długich linków to wystarczy jest podać w <> i nic tego nie potnie

> [...]

    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2010-12-15 12:51:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > (przez program pocztowy nadawcy) link. Chociaż oczywiście w dobrym tonie
    > jest napisać co po drugiej stronie siedzi.

    W dobrym tonie jest używać programów, które prawidłowo wklejają linki...

    Skracacze jakos nie biorą pod uwagę, że za jakiś czas połowa tych linków
    wyparuje, podczas gdy archiwa usenetu nadal będą istnieć. Sami będziecie
    zgrzytać zębami próbując dojść do jakiejś istotnej informacji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl