  • 1. Data: 2005-10-01 11:00:47
    Temat: PKO Inteligo - historia rachunku
    Od: "Exeqtor" <exeqtorek[NO_SPAM]@tlen.pl>

    Witam
    Mam pytanie. Czy u innych użytkowników PKO Inteligo historia operacji też
    sięga tylko 3 miesiące wstecz ?
    Na stronie jest napisane ze "historia rachunku dostępna za pośrednictwem
    serwisu internetowego jest tworzona od następnego dnia roboczego po zawarciu
    umowy o korzystanie z usług bankowości elektronicznej."

    Tylko czemu nie jest ona dostępna ?

    Exeqtor

  • 2. Data: 2005-10-01 12:29:04
    Temat: Re: PKO Inteligo - historia rachunku
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>

    Dnia Sat, 01 Oct 2005 13:00:47 +0200, Exeqtor <exeqtorek[NO_SPAM]@tlen.pl>
    napisał:

    > Witam
    > Mam pytanie. Czy u innych u?ytkowników PKO Inteligo historia operacji te?
    > si?ga tylko 3 miesi?ce wstecz ?
    > Na stronie jest napisane ze "historia rachunku dost?pna za po?rednictwem
    > serwisu internetowego jest tworzona od nast?pnego dnia roboczego po
    > zawarciu
    > umowy o korzystanie z us?ug bankowo?ci elektronicznej."
    >
    > Tylko czemu nie jest ona dost?pna ?

    W moim wypadku historia rachunku dostępna jest od dnia następnego po
    zawarciu umowy o korzystanie z usług bankowości elektronicznej - w tej
    chwili sprawdziłem to na swoim rachunku.

    Krzysztof Szm.

  • 3. Data: 2005-10-01 14:08:28
    Od: "Exeqtor" <exeqtorek[NO_SPAM]@tlen.pl>

    Użytkownik Krzysztof napisał:
    > W moim wypadku historia rachunku dostępna jest od dnia następnego po
    > zawarciu umowy o korzystanie z usług bankowości elektronicznej - w tej
    > chwili sprawdziłem to na swoim rachunku.

    mozliwe tyle tylko ze teraz doczytalem sie w pomocy ze
    " Historia rachunku zawiera informacje na temat zrealizowanych transakcji,
    które zmieniły saldo księgowe danego rachunku. Maksymalny okres za jaki jest
    dostępna historia to 120 dni liczone od daty bieżącej. "

    i w moim przypadku to by sie zgadzalo

    Exeqtor

  • 4. Data: 2005-10-01 15:49:48
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Exeqtor napisał(a):
> [...]
    > serwisu internetowego jest tworzona od następnego dnia roboczego po zawarciu
    > umowy o korzystanie z usług bankowości elektronicznej."

    U mnie to samo
    Umowa podpisana okolo listopada 2004
    W tym momencie historia operacji dostepna od okolo poczatku czerwca 2005r
    Bardzo niemile sie zdziwilem
    Jesli dobrze pamietam to kiedys tak mialo Inteligo
    Mam rację ??

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS