  • 1. Data: 2008-05-12 06:55:13
    Temat: Opłata za rezygnację z usługi Lukas e-Bank.
    Od: "JanTom" <j...@p...pl>

    Witam.
    Drogie rozstanie.
    Lukas Bank - opłata za rezygnację z usługi Lukas e-Bank.
    1. bez zwrotu tokena - 95 zł.
    2. ze zwrotem tokena - zero zł.
    http://www.lukasbank.pl/download/TOiP_konta.pdf 108 kB.

    To znaczy, gdy ktoś ma e-konto bez tokena (jest taka możliwość),
    będzie musiał zapłacić 95 zł, gdy zlikwiduje e-konto.

  • 2. Data: 2008-05-12 06:55:43
    Temat: Re: Opłata za rezygnację z usługi Lukas e-Bank.
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Mon, 12 May 2008 08:55:13 +0200, JanTom napisał(a):

> [...]
    >
    > To znaczy, gdy ktoś ma e-konto bez tokena (jest taka możliwość),
    > będzie musiał zapłacić 95 zł, gdy zlikwiduje e-konto.

    nie - płacisz 95 jeśli nie zwracasz tokena bo go np. zgubiłeś.

    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 3. Data: 2008-05-12 07:23:23
    Od: "Manek" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > nie - płacisz 95 jeśli nie zwracasz tokena bo go np. zgubiłeś.
    > Daniel

    Tak nie jest napisane w Taryfie.
    Skąd o tym wiesz ? Podaj przepis.

  • 4. Data: 2008-05-12 07:24:15
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Mon, 12 May 2008 09:23:23 +0200, Manek napisał(a):

    > Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak nie jest napisane w Taryfie.
    > Skąd o tym wiesz ? Podaj przepis.

    zostałem o tym poinformowany w banku - może warto czasami zapytać a nie
    wykazywać się logiką blondynki? popatrz na opłatę za wydanie nowego tokena
    w miejsce zagubionego.

  • 5. Data: 2008-05-12 07:43:07
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Manek pisze:
    > Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak nie jest napisane w Taryfie.
    > Skąd o tym wiesz ? Podaj przepis.

    Zeby zwrocic token trzeba go najpierw dostac jak nie dostales to chyba
    jasne. Nie badz blądynka

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 6. Data: 2008-05-12 09:17:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 12 maj 2008 09:23
    (autor Manek
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g08omd$5mh$1@node1.news.atman.pl>):

    > Tak nie jest napisane w Taryfie.
    > Skąd o tym wiesz ? Podaj przepis.

    A wiesz co znaczy słowo ,,zwrot''?

    zwrócić ? zwracać
    1. ?oddać komuś jego własność?

    ODDAĆ. Skoro nie brałeś, to nie oddajesz. proste.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 7. Data: 2008-05-12 22:17:36
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    > A wiesz co znaczy słowo ,,zwrot''?
    >
    > zwrócić ? zwracać
    > 1. ?oddać komuś jego własność?
    >
    > ODDAĆ. Skoro nie brałeś, to nie oddajesz. proste.

    Rozumiem. Skoro nie brałeś, to nie oddajesz. Nie dokonujesz czynności
    zwrotu -> prowizja.

    :-P

    Faktycznie śmiesznie ;-).