  • 1. Data: 2002-11-07 17:21:33
    Temat: Obligacje Banku Pekao SA Zysk Bez Ryzyka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bank Pekao SA oferuje nową, bardzo atrakcyjną możliwość inwestowania wolnych
    środków pieniężnych. Od 12 do 23 listopada 2002 r. będzie można zapisać się
    na pierwszą serię...
    http://www.beta.prnews.pl/html/display?article=1197

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-08 18:33:38
    Temat: Re: Obligacje Banku Pekao SA Zysk Bez Ryzyka
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:aqe7b0$rb5$1@news.onet.pl...
> [...]
    wolnych
    > środków pieniężnych. Od 12 do 23 listopada 2002 r. będzie można zapisać

    Moja pierwsza reakcja była taka, że wypowiadasz własną opinię i reklamujesz
    produkt.
    Chyba nie o to Ci szło.

    W dalszym ciągu pozostaje delikatna wątpliwość - wyrobiłeś sobie już tutaj
    (i nie tylko tu) zaufanie czytelników. Ostatnio jednak Twoja sytuacja
    zmieniła się - prnews rozpoczęło współpracę z intytucjami finansowymi. W
    takiej sytuacji powyższa notatka może budzić wątpliwości czy jest obiektywna
    (w szczególności nie jest opatrzona Twoim 'dziennikarskim' komentarzem, nie
    informuje o innych ofertach tego typu). Można nawet uznać, iż jest to po
    prostu reklama produktu Pekao.

  • 3. Data: 2002-11-08 19:37:40
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > www.prnews.pl - swiat e-bankow
    >
    > dają 4,95% , Czy to jest "bardzo atrakcyjną możliwość inwestowania wolnych
    środków pieniężnych"?