  • 21. Data: 2002-06-27 12:15:34
    Temat: Re: [OT] MGR AMRA :)
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello mgr,

    mA> Reasumujac od dzisiaj jestem mgr Michal Macierzynski.

    To i ja sie dolacze choc mam ostatnio duuuze braki w czytaniu listy,
    nie mowiac juz o pisaniu. I niestety przez najblizsze 3 miesiace chyba
    sie to nie zmieni :((
    Pozdrawiam (jednak bez wzdychania)
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 22. Data: 2002-06-27 12:52:11
    Od: <g...@p...onet.pl>

    to teraz do wojska ;)

    Gratuluje
    Grzesiek

  • 23. Data: 2002-06-27 13:40:19
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > to teraz do wojska ;)

    Po przeniesienie do rezerwy :-))
    (moze wtedy Fortis go polubi)

    BAH

  • 24. Data: 2002-06-27 19:24:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 26 Jun 2002 22:54:38 +0200), BAH
    <b...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >albo (wspak)
    >
    >Żeby
    >Nie wiem
    >Ile
    >
    >Robił
    >Gówno
    >Ma

    No i sam widzisz... A taka Amra, niestety ani tak ani wspak :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 25. Data: 2002-07-02 07:28:00
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "mgr AMRA" napisał w wiadomości ...
    | Reasumujac od dzisiaj jestem mgr Michal Macierzynski.

    Gratulacje!

    OMC mgr KOmiX

  • 26. Data: 2002-07-04 09:19:12
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Reasumujac od dzisiaj jestem mgr Michal Macierzynski.

    Moje gratulacje. :-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara