  • 11. Data: 2011-03-12 13:00:29
    Temat: Re: OF - co obecnie proponują konsultanci
    Od: " " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> napisał(a):

    > Chyba wzrosła tylko dla wybranych, przesadzających z optymalizacjami :)
    > Wczoraj otwierałem promocyjną na nieco ponad 1000 złotych.
    >
    > AK

    O dziękuję za info! nie próbowałem po tej informacji o 5k!
    Jednak dalej ciekawym co to za konto w Polbanku, szczerze mówiąc
    pomału mam dośc Mbanku (jestem tam od ich początku) w tamtym
    tygodniu wysłałem im rezygnację z KO.

  • 12. Data: 2011-03-12 13:21:41
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ya <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Tomasz Opalski <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    >

    > Proszę o podpowiedź o jakie konto w Polbanku chodzi w którym
    > można by międzyczasie "lokatowym" trzymać? Na razie mam
    > troszkę kasy w promocyjnej lokacie codziennej w Mbanku, ale tam
    > chyba wzrosła kwota minimalna przy zakładaniu do 5k zł, więc
    > nie mam gdzie gromadzić mniejszych sum przed założeniem lokaty :(
    > Podr. Ya

    Na przykład tandem Mocno Oszczędzające 4,75% + Pomagające

  • 13. Data: 2011-03-12 14:44:28
    Od: " Ya" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Opalski <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Na przykład tandem Mocno Oszczędzające 4,75% + Pomagające

    Bardzo dziękuję!

    Pozdrawiam, Ya

  • 14. Data: 2011-03-12 20:27:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na przykład tandem Mocno Oszczędzające 4,75% + Pomagające

    mam mieszane odczucia względem Polbanku, kk tak, ale jakoś depozytów tam
    nie zakładam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2011-03-12 21:49:27
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > mam mieszane odczucia względem Polbanku, kk tak, ale jakoś depozytów tam
    > nie zakładam

    KK rzeczywiście przede wszystkim. Ale jeśli chodzi o oszczędności, to od
    kiedy niemiaszki zdecydowali się zapłacić rachunek za hulanki Greków, plus
    chwilę później poszło w eter info, że polski Polbank będzie sprzedawany, to
    jakiś grosz jestem skłonny tam trzymać.

  • 16. Data: 2011-03-12 22:03:10
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ya <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Bardzo dziękuję!

    Jeśli jesteś w stanie zapewnić wpływ miesięczny 800 PLN, to też możesz się
    zastanowić nad Eurobankiem. Bazowy % - 4,05 - wyższy niż na promocyjnej
    lokacie mBanku, a przy piętnastu Rachunkach Oszczędnościowych i podzieleniu
    posiadanych środków tak żeby zarabiać na półgroszówkach, możesz % jeszcze
    ciut podreperować.

  • 17. Data: 2011-03-12 22:25:13
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 11.03.2011 18:44, Tomek z Wawy wrote:

    > Nie, i od poniedziałku będą na 4%.
    Info od konsultanta?

  • 18. Data: 2011-03-12 22:45:40
    Od: "Ya" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > chwilę później poszło w eter info, że polski Polbank będzie sprzedawany, to

    Dzięki, rzeczywiście muszę się zastanowić nad tym, aktualnie kończą
    mi się dwie lokaty w OF (3m) na maksymalne kwoty. Myślałem o przeczekaniu
    do ew. decyzji RPP, ale może lepiej nie dawać tam... Myślę że jednak założę
    te dwa konta: oszczędzające i pomagające, będę miał możliwość transferu z
    MBanku i wypłaty w okienku, i ew. na kilka dni przytrzymania tam kasy na
    oszczędzającym dokąd nie zapadnie decyzja gdzie iść z tym dalej.

    Pozdrawiam, Ya