  • 1. Data: 2005-05-12 08:43:33
    Temat: Nowe tokenty w VW Banku direct
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Volkswagen Bank direct - jako pierwszy w Polsce - wprowadza do swojej oferty
    najnowszy model tokena RSA.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,11060

    Wyglada calkiem fajnie :) Szkoda, ze wymiana kosztuje :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-12 09:01:02
    Temat: Re: Nowe tokenty w VW Banku direct
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:d5v51u$39h$1@news.onet.pl...
    > Volkswagen Bank direct - jako pierwszy w Polsce - wprowadza do swojej
    > oferty najnowszy model tokena RSA.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,11060
    >
    > Wyglada calkiem fajnie :) Szkoda, ze wymiana kosztuje :)

    wyglad moze i ciekawy. Wazniejsze jednak jak bedzie odporny na uderzenia,
    upadek ze stolu itp. Stare sa na to dosc odporne.

    D.

  • 3. Data: 2005-05-12 09:01:04
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Volkswagen Bank direct - jako pierwszy w Polsce - wprowadza do swojej
    > oferty najnowszy model tokena RSA.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,11060
    >
    > Wyglada calkiem fajnie :) Szkoda, ze wymiana kosztuje :)

    Hm....

    A można prosić o rowinięcie tego zdania:
    "Jest także znacznie wygodniejszy w użytkowaniu."

    Czy chodzi o to, że ze względu na kształt łatwiej go utrzymać w ręce czy
    jest to coś głębszego?

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2005-05-12 09:03:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > Czy chodzi o to, że ze względu na kształt łatwiej go utrzymać w ręce czy
    > jest to coś głębszego?

    Też mnie to zaintrygowało. Obstawiam, że chodzi o "zintegrowane" kółko,
    które można bez problemu przypiąć np. do kluczy. W starych była ino
    dziura. ;-)

  • 5. Data: 2005-05-12 09:17:17
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości >

    > Też mnie to zaintrygowało. Obstawiam, że chodzi o "zintegrowane" kółko,
    > które można bez problemu przypiąć np. do kluczy. W starych była ino
    > dziura. ;-)

    no nie dyskusja na temat co lepiej uzytkowac: dziure czy kolko ;-))

    D.

  • 6. Data: 2005-05-12 09:27:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Hm....
    >
    > A można prosić o rowinięcie tego zdania:
    > "Jest także znacznie wygodniejszy w użytkowaniu."

    Skoro _znacznie_, to widzę dwie mozliwości
    -na żądanie dyktuje wyświetlany kod
    albo
    -sam wpisuje kod gdzie i kiedy trzeba ;-)

  • 7. Data: 2005-05-12 11:41:20
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Łukasz Cielecki napisał(a):
    > A można prosić o rowinięcie tego zdania:
    > "Jest także znacznie wygodniejszy w użytkowaniu."
    >
    > Czy chodzi o to, że ze względu na kształt łatwiej go utrzymać w ręce czy
    > jest to coś głębszego?

    Marketolenie.

    Piotr Hołda

  • 8. Data: 2005-05-12 13:32:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    w wiadomości <news:d5v51u$39h$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Volkswagen Bank direct - jako pierwszy w Polsce - wprowadza do swojej oferty
    > najnowszy model tokena RSA.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,11060
    >
    > Wyglada calkiem fajnie :) Szkoda, ze wymiana kosztuje :)

    Khem, raz, że mnie sie nie podoba, dwa to niby ile ta wymiana kosztuje, trzy
    może do lipca zmienią zdanie i dostanę go przy wymianie (tej darmowej w
    związku z terminem przydatności do spożycia) ;-)

    --
    Jeszcze jedna trudnośc wiąze się z otwarciem obudowy. Człowiek zwykle jest
    naelektryzowany.

  • 9. Data: 2005-05-12 16:10:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    'Tom N' napisał(a):

    > Khem, raz, że mnie sie nie podoba, dwa to niby ile ta wymiana kosztuje, trzy
    > może do lipca zmienią zdanie i dostanę go przy wymianie (tej darmowej w
    > związku z terminem przydatności do spożycia) ;-)

    Oczywiście, że przy "wznowieniu" otrzymasz nowy token za darmo, już
    nowego typu. Chodziło o to, że póki stary jest aktywny i działający - to
    nie wymienisz go za darmo na nowy.