  • 1. Data: 2005-05-11 19:07:04
    Temat: Nowy program "Przyjaciele na Twoje konto" w VW
    Od: "AS" <....@p...onet.pl>

    Pewnie niewiele osób ma jeszcze konto w VW ;-) skoro nikt nie zauważył:

    "Nowy program "Przyjaciele na Twoje konto"!
    2005-05-05
    Volkswagen Bank direct ma przyjemność zaprosić wszystkich posiadaczy Konta
    e-direct do udziału w programie "Przyjaciele na Twoje konto". Teraz obok
    konkurencyjnej oferty finansowej oferujemy wiele innych bezpośrednich
    korzyści! Wystarczy polecać otwarcie Konta e-direct innym, aby otrzymać
    atrakcyjne nagrody gwarantowane!
    Do zdobycia - bez żadnej loterii lub losowania - m.in. laptopy, aparaty
    cyfrowe, palmtopy! Szczegółowe informacje dostępne są na stronach
    internetowych pod adresem www.vwbankdirect.pl/przyjaciele .
    Serdecznie zapraszamy do udziału w programie i życzymy wielu nagród!"

    A.S.

  • 2. Data: 2005-05-11 19:30:26
    Temat: Re: Nowy program "Przyjaciele na Twoje konto" w VW
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    AS wrote:

> [...]
    > internetowych pod adresem www.vwbankdirect.pl/przyjaciele .
    > Serdecznie zapraszamy do udziału w programie i życzymy wielu nagród!"

    To da się zrobić, żeby tego laptopa dopaść. Te 750 zlotych moga sobie
    wszystkie ludzie nawet w te i wew te przelewac miedzy soba.

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 3. Data: 2005-05-11 20:08:06
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-11 21:07, AS wrote:

    > Pewnie niewiele osób ma jeszcze konto w VW ;-) skoro nikt nie zauważył:
    >
    > "Nowy program "Przyjaciele na Twoje konto"!

    To są pewnie efekty tych 5 pln opłaty za konto i nagle zaczęło im
    kilientów brakować.

    --
    Peet
    replay to j...@t...pbz

  • 4. Data: 2005-05-11 21:21:35
    Od: "MariuszJ" <m...@a...pl>

    Użytkownik "zbihniew" <z...@p...net> napisał w wiadomości

    > To da się zrobić, żeby tego laptopa dopaść. Te 750 zlotych moga sobie
    > wszystkie ludzie nawet w te i wew te przelewac miedzy soba.

    A ja obstawiam, że nikt nie wygra laptopa -

    cytat z regulaminu:
    § 4 2. Konkurs trwa do momentu pozyskania przez Uczestników łącznie 4 000
    Aktywnych
    Kont e-direct otwartych przez Nowych Klientów, lecz nie dłużej niż do dnia
    30 listopada
    2005 r.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 5. Data: 2005-05-11 22:55:41
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 23:21:35 +0200, MariuszJ <m...@a...pl>
    napisał:

    wszystkie ludzie nawet w te i wew te przelewac miedzy soba.

    > A ja obstawiam, ?e nikt nie wygra laptopa -
    >
    > cytat z regulaminu:
    > § 4 2. Konkurs trwa do momentu pozyskania przez Uczestników ??cznie 4 000
    > Aktywnych
    > Kont e-direct otwartych przez Nowych Klientów, lecz nie d?u?ej ni? do
    > dnia
    > 30 listopada
    > 2005 r.

    Gdzie tu wywnioskowałeś, że losowania nie będzie, jeśli pozyskanych
    aktywnych kont 30 listopada będzie 20?

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 6. Data: 2005-05-12 06:42:23
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Gdzie tu wywnioskowałeś, że losowania nie będzie, jeśli pozyskanych aktywnych
    > kont 30 listopada będzie 20?

    Trzeb przeczytac regulamin :)

    "Organizator dopuszcza możliwoœć przyznania więcej niż jednej
    nagrody I kategorii w przypadku Uczestników, którzy zgromadzš 48 punktów i
    więcej."

    Czyli 1 osoba moze nawet 2 laptopy wygrac :)

    No i oczywiscie trzeba jeszcze podatek zaplacic od nagrod.

    No i podoba mi sie ten punkt regulaminu :)
    "Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany nagród, o których mowa
    powyżej na inne o tej samej lub innej wartoœci, bez podawania przyczyny."

    No i jeszcze ten :)
    "Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialnoœci z tytułu rękojmi
    lub gwarancji rzeczy stanowišcych nagrody ani z tytułu ich uszkodzenia lub
    zniszczenia w trakcie doręczenia."

    Czyli jak listonosz lub kurier rzuci o ziemie Twoja paczka, to mozesz sie
    nacieszyc uszkodzonym sprzetem, chyba ze uczciwy kurier odda ci
    rownowartosc sprzetu :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 7. Data: 2005-05-12 10:43:34
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > internetowych pod adresem www.vwbankdirect.pl/przyjaciele .
    > Serdecznie zapraszamy do udziału w programie i życzymy wielu nagród!"

    A najzabawniejsze jest to, ze jak wejdziemy na:

    http://www.vwbankdirect.pl/przyjaciele/index.html

    to z prawej strony mamy ramke z tytulem "Czy wiesz ze..."
    Sa tam wyszczegolnione 3 punkty, jeden z nich brzmi:

    "otwarcie i prowadzenie Konta e-direct jest bezpłatne?"

    Oj zartownisie z tych zalogantow VW :)))

    MAd Hat
    ter
    --
    KIA Shuma LS '99 & Peugeot Partner 170C '98

  • 8. Data: 2005-05-12 10:48:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):

    > Oj zartownisie z tych zalogantow VW :)))

    E tam, na stronie ciągle piszą o bezpłatnym ubezpieczeniu OC w pakiecie
    standard. Jak ja ich lubię. :-)

  • 9. Data: 2005-05-12 12:23:35
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Peet wrote:

    > To są pewnie efekty tych 5 pln opłaty za konto i nagle zaczęło im
    > kilientów brakować.

    I pewnie dlugo im bedzie ich brakowac.
    Musza czekac az nastepny bank internetowy wymysli cos bardziej idiotycznego
    od nich.

  • 10. Data: 2005-05-12 12:26:32
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    zbihniew wrote:
    > To da się zrobić, żeby tego laptopa dopaść. Te 750 zlotych moga sobie
    > wszystkie ludzie nawet w te i wew te przelewac miedzy soba.

    No właśnie nie do końca :-) To mają być transakcje _bezgotówkowe_..

    reik.