  • 1. Data: 2014-06-09 12:53:18
    Temat: Nowa edycja MamInteligo
    Od: pws <p...@g...com>

    Jeszcze nie było o tym, więc piszę...

    Kilka dni temu wystartowała nowa edycja programu poleceń MamInteligo.
    https://maminteligo.pl/

    Nowy klient zyskuje 100 zł a polecający 50 zł (tym razem w gotówce :). Niestety chyba
    obie premie są opodatkowane.

    Warunki w skrócie: założyć konto z moim kodem promocji, zaakceptować regulamin
    programu, wyrazić zgody na dane do marketingu i inf. handlową elektronicznie oraz w
    ciągu 30 dni od otworzenia wydać kartą/IKO 200 zł. Wystarczy, że aktualnie nie ma się
    tam konta ani nie jest rozpatrywany o niego wniosek.

    Regulamin: https://maminteligo.pl/o_programie/regulamin

    Ja chętnie mogę komuś pomóc w zdobyciu stówki...

    Zainteresowanych proszę o kontakt na pws [małpa] onet (.) pl

  • 2. Data: 2014-06-14 19:33:19
    Temat: Re: Nowa edycja MamInteligo
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 12:53:18 UTC+2 użytkownik pws napisał:
> [...]
    > Ja chętnie mogę komuś pomóc w zdobyciu stówki...
    >
    > Zainteresowanych proszę o kontakt na pws [małpa] onet (.) pl

    Podbijam i zapraszam do kontaktu po kod polecenia :)

  • 3. Data: 2014-07-21 20:14:38
    Od: pws <p...@g...com>

    Podbijam ponownie :)

    Za założenie konta w Inteligo z mojego polecenia nowy klient zyskuje 100 zł a
    polecający 50 zł.

    Jedynym warunkiem jest tak naprawdę wydanie kartą 200 zł w ciągu 30 dni od otworzenia
    konta.

    Wystarczy, że aktualnie nie ma się tam konta ani nie jest rozpatrywany o niego
    wniosek. Co więcej, można nawet zamknąć obecne konto w Inteligo i po okresie
    wypowiedzenia założyć go ponownie z polecenia zgarniając premię.

    Regulamin: https://maminteligo.pl/o_programie/regulamin

    Ja chętnie pomogę komuś w zdobyciu stówki...

    Piszcie na pws [małpa] onet (.) pl

  • 4. Data: 2014-08-20 20:03:31
    Od: pws <p...@g...com>

    Przypominam o tej całkiem fajnej promocji.
    Czasu już jest naprawdę niewiele, bo na otwarcie konta tylko do końca sierpnia (a
    realnie jedynie do piątku 29.08.).

[...]

    wypowiedzenia założyć go ponownie z polecenia zgarniając premię. Co więcej obecnie
    konto można zamknąć natychmiastowo bez oczekiwania na 30-dniowy okres wypowiedzenia -
    wystarczy w wysyłanym wypowiedzeniu powołać się na brak zgody na planowaną zmianę
    TOiP: http://inteligo.pl/aktualnosci/planowana-zmiana-tabe
    li-oplat-i-prowizji/

    Regulamin: https://maminteligo.pl/o_programie/regulamin

    Ja chętnie pomogę komuś w zdobyciu stówki...

    Piszcie na pws [małpa] onet (.) pl

    PS. Dodatkowo obecnie można to połączyć z konkursem, w którym do wygrania są czytniki
    Kindle 5: https://kindle-od-inteligo.pl/