  • 1. Data: 2015-06-09 15:56:38
    Temat: Multibank - migracja do mbanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś, papierową pocztą dostałem list w którym jest mowa o tym, że:
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    [...]
    Dzisiaj z przyjemnością informuję, że wszyscy klienci dawnego Multibanku
    otrzymają do niego (tj. nowego serwisu - przypis mój) do końca 2015
    roku.
    [...]
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Nie jest dla mnie jasne, jak będą się logować osoby mające zarówno
    mbank, jak i multi.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    An infallible method of conciliating a tiger is to allow oneself to be

  • 2. Data: 2015-06-09 19:48:45
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Będzie wybór, chyba że identyfikator Multi w nmB będzie zajęty, ale to dotyczy tylko
    wąskiej grupy.

  • 3. Data: 2015-06-10 13:53:12
    Temat: Re: Multibank - migracja do mbanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Multibanku
    >otrzymają do niego (tj. nowego serwisu - przypis mój) do końca 2015
    [...]
    >Nie jest dla mnie jasne, jak będą się logować osoby mające zarówno
    >mbank, jak i multi.

    A nie maja innego numeru klienta ?

    Poza tym mbank ma teraz wybor 4 serwisow (czasem automatyczny przez
    cookie), to moze nadal bedzie ...

    J.

  • 4. Data: 2015-06-10 16:07:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-06-10 o 13:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    > [...]

    i ta akcja ma być przeprowadzona do grudnia 2015, dobrze kojarzę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-06-10 17:16:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > i ta akcja ma być przeprowadzona do grudnia 2015, dobrze kojarzę?
    MZ (sądząc po ostatniej sr...ce z TOiP, będzie to raczej w sierpniu.
    KJ
    If you think the problem is bad now, just wait until we've solved it.
    -- Arthur Kasspe

  • 6. Data: 2015-06-10 17:36:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-10, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > MZ (sądząc po ostatniej sr...ce z TOiP, będzie to raczej w sierpniu.

    IMHO zrobią to etapami, a całość zakończą do grudnia 2015.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2015-06-10 17:47:01
    Od: RD <r...@g...com1>

    > On 2015-06-10, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > IMHO zrobią to etapami, a całość zakończą do grudnia 2015.

    Nie mogę się doczekać, głównie z uwagi na możliwość filtrowania w nowym
    interfejsie mBanku. Mam tylko nadzieję, że historii z d.Multibanku
    pozostanie w nowym interfejsie mBanku po "przenosinach".
    Jakby podpięli rachunki d.Multibanku pod interfejs mBanku nie miałbym
    powodów do zastrzeżeń. :)

  • 8. Data: 2015-06-10 18:11:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-10, RD <r...@g...com1> wrote:

    > Nie mogę się doczekać, głównie z uwagi na możliwość filtrowania w nowym
    > interfejsie mBanku. Mam tylko nadzieję, że historii z d.Multibanku
    > pozostanie w nowym interfejsie mBanku po "przenosinach".

    Ja też. ;)

    > Jakby podpięli rachunki d.Multibanku pod interfejs mBanku nie miałbym
    > powodów do zastrzeżeń. :)

    Uważaj bo flejm pójdzie jakie to stare interfejsy cudowne ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2015-06-11 09:37:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Jun 2015 18:11:32 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:
    > Uważaj bo flejm pójdzie jakie to stare interfejsy cudowne ;)

    Właśnie miałem napisać, że Multi ma najlepszy interfejs, szkoda mi go
    będzie.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-06-11 14:28:18
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 09:37:38 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Właśnie miałem napisać, że Multi ma najlepszy interfejs, szkoda mi go
    > będzie.

    Szkoda to będzie KK, które jeszcze z bm.pl współpracują...

    pzdrwm
    luc