  • 1. Data: 2015-06-07 18:52:21
    Temat: Nowy system Idea Banku
    Od: zzz <i...@g...com>

    Trzymam tam tylko lokaty i pomimo to właśnie zmigrowali mnie do systemu Idea Cloud.
    Narzekacie na nowy system mBanku, ale ten w porównaniu z nowym systemem Idei jest...
    idealny ;-) Na ekranie mojego małego notebooka mieszczą się w podglądzie nowego
    systemu Idea Bank tylko dwie ikonki lokat - są tak ogromne. Co gorsza lokaty nie są
    posegregowane jak dotąd wg. terminów zakończenia lokaty - nie są posegregowane wcale.
    Jest nowość: ograniczenie liczby złożonych wniosków dla poszczególnych typów lokat.
    :/

  • 2. Data: 2015-06-14 23:10:43
    Temat: Re: Nowy system Idea Banku

    Masz rację, wyjątkowe gówno, powód do przyspieszenia likwidacji rachunku.

    -----