  • 1. Data: 2002-04-15 12:50:52
    Temat: MultiBank górą
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Hej,
    w końcu po długim oczekiwaniu i trwających w jego trakcie ciekawych
    spekulacjach, okazało się że instytucją która organizuje konkurs na Bankierze
    ("Buduj kredyt z klientami") jest MultiBank - koniec zatem wszelkim
    domniemaniom. Brawo za ciekawą inicjatwę.

  • 2. Data: 2002-04-15 12:55:47
    Temat: Re: MultiBank górą
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    Bankierze
    > ("Buduj kredyt z klientami") jest MultiBank - koniec zatem wszelkim
    > domniemaniom. Brawo za ciekawą inicjatwę.

    No tylko gdzie te cholerne wyniki :))

  • 3. Data: 2002-04-15 12:59:49
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > No tylko gdzie te cholerne wyniki :))

    No właśnie -ja ich nigdzie nie widze...
    Wall.

  • 4. Data: 2002-04-15 13:00:12
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Bankierze
    >
    > No tylko gdzie te cholerne wyniki :))

    I tak nie wygrałeś, więc nie ma się co denerwować. Mnie też nie dopisało
    szczęście. Może w MultiBanku wymyślą coś jeszcze.

  • 5. Data: 2002-04-15 13:04:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Panowie - cierpliwości - wy to wszystko juz tak on line chcielibyscie mieć
    > :-)))

    No bo kurde mialem racje :)))
    Aaaa. 15 godzina a jeszce nic nie ma, co to z porzadki!!!??? ;)

  • 6. Data: 2002-04-15 13:05:51
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

  • 7. Data: 2002-04-15 13:10:13
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > No bo kurde mialem racje :)))
    > Aaaa. 15 godzina a jeszce nic nie ma, co to z porzadki!!!??? ;)

    No ja tez kurde miałam racje :-)) .. ale skoro nie wygrałam .. to cóż tu się
    niecierpliwić ....:-(

  • 8. Data: 2002-04-15 13:13:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No ja tez kurde miałam racje :-)) .. ale skoro nie wygrałam .. to cóż tu
    się
    > niecierpliwić ....:-(

    no a nie ma zadnych nagrod dodatkowych??? :)

  • 9. Data: 2002-04-15 13:15:59
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mieć

    > No ja tez kurde miałam racje :-)) .. ale skoro nie wygrałam .. to cóż tu

    Ja kurde też miałem racje :-)) .. ale nie narzekam!
    Pozdrawiam Wall

  • 10. Data: 2002-04-15 13:23:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja kurde też miałem racje :-)) .. ale nie narzekam!

    Peeewne - ale przyznaj, ze na kredyt mamy duzo mniejsza szanse... :)