  • 1. Data: 2002-06-24 09:11:42
    Temat: Re: Mozilla i mBank trochę off topic :)
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Roman Sąsiada wrote:

    > A nie wyłączyłeś aby w Preferencje/Zaawansowane/Skrypty i okna
    > zezwolenia na otwieranie nowych okien przez skrypty ?

    Na pewno wylaczyl (Opcja po ang: Open unrequested windows). Ja juz to
    trenowalem. Po ponownym wlaczeniu dziala OK.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 2. Data: 2002-07-02 19:05:36
    Temat: Mozilla i mBank trochę off topic :)
    Od: Wojtek <w...@i...pl>

    Witam!
    Mam następujacy problem z usługą on-line i programem Mozilla.
    Po zalogowaniu się do mBanku mogę wybrać rachunek, ale nie mogę na nim
    nic zrobić bo nie zmienia się boczny pasek (ramka) poleceń do wybranego
    konta. Czy to może być spowodowane tym że strona ta składa się z 2 ramek
    (chyba się nie mylę)jedne są szyfrowane, a drugie nie?
    Mam WinME i Modzillę 2002053012
    Pozdrawiam,
    Wojtek
    PS Próbowałem na stronie Mozilli.PL ale jak dotąd bez odzewu.

  • 3. Data: 2002-07-02 21:42:23
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

> [...]

    A nie wyłączyłeś aby w Preferencje/Zaawansowane/Skrypty i okna
    zezwolenia na otwieranie nowych okien przez skrypty ?

    Roman Sasiada
    k...@p...onet.pl k...@k...net.pl
    http://katoda.republika.pl http://kki.net.pl/katoda
    Gadu-Gadu: 176820 ICQ: 5901565

  • 4. Data: 2002-07-03 15:35:48
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    Dnia 02-06-24 11:11, Użytkownik darek ciesla napisał:
    > Na pewno wylaczyl (Opcja po ang: Open unrequested windows). Ja juz to
    > trenowalem. Po ponownym wlaczeniu dziala OK.

    Ja też trenowałem :-)Ale co szkodzi się zapytać ;-)

  • 5. Data: 2002-07-03 18:31:00
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > A nie wyłączyłeś aby w Preferencje/Zaawansowane/Skrypty i okna
    > zezwolenia na otwieranie nowych okien przez skrypty ?

    Dziekuje za inspiracje
    w Operze nazywa sie to: preferences- windows- popup- i zezwolic.

    --
    Alf/red/ zwalajacy do tej pory na Opere

  • 6. Data: 2002-07-04 06:07:27
    Od: Wojtek <w...@i...pl>

    Dnia 2002-07-02 21:05, Użytkownik Wojtek napisał:
> [...]
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek
    > PS Próbowałem na stronie Mozilli.PL ale jak dotąd bez odzewu.

    Zrobiłe tak jak sugerowaliście jest trochę lepiej - pojawia się
    zmieniony pasek z boku do wyranego konta, ale po ponownym wybraniu wybór
    kont nie zmienia sie (a powinno) :(
    Jakieś sugestie ??
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2002-07-04 12:09:21
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    > Zrobiłe tak jak sugerowaliście jest trochę lepiej - pojawia się
    > zmieniony pasek z boku do wyranego konta, ale po ponownym wybraniu wybór
    > kont nie zmienia sie (a powinno) :(
    > Jakieś sugestie ??

    Nie :-( U mnie ma MozilliPL 1.0 mBank hula bez żadnych problemów