  • 1. Data: 2003-02-24 08:15:08
    Temat: Millennium - za dlugi numer rachunku?
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    Grodzki Urzad Pracy w Krakowie nie chce realizowac przelewow do
    Millennium twierdzac, ze maja 'za dlugi' numer rachunku, i ze DB24,
    ktory obsluguje cala Gmine Krakow nie realizuje takich przelewow -
    faktycznie, proba zrealizowania tego przelewu skonczyla sie zwrotem z
    Millennium - gdyz przelew dotarl do nich z obcietym ostatnim numerem
    konta. Jak mozna interweniowac w tej sprawie? Podejrzewam, ze moze to
    byc albo nieumiejetnosc obslugi oprogramowania w samym urzedzie, albo
    tez DB24 dostarczyl im jakies lewe oprogramowanie do przelewow, ktore
    nie uwzglednia 26-cyfrowych numerow kont.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-02-24 08:35:37
    Temat: Re: Millennium - za dlugi numer rachunku?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    calcium300mg wrote:

> [...]
    > tez DB24 dostarczyl im jakies lewe oprogramowanie do przelewow, ktore
    > nie uwzglednia 26-cyfrowych numerow kont.

    A możesz zeskanować tę informację z GUPu? Bo ciekaw jestem co tam
    napisali.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-24 21:43:39
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On 24 Feb 2003 09:35:37 +0100, t...@p...fm (Tomasz
    Staszewski) wrote:

    >A możesz zeskanować tę informację z GUPu? Bo ciekaw jestem co tam
    >napisali.

    Dzisiaj złożone zostało oficjalne pisemko do nich, jak odpiszą to dam
    znać:) Pani wyraźnie niedysponentka powiedziała, że to nie tylko
    problem z Millennium i że trzeba zmienić bank albo odbierać na
    poczcie:)
    I my chcemy do Europy? :)))

  • 4. Data: 2003-02-26 07:26:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:n44l5v0r08e4r8vtd6cpnvt6n4p1tu4v70@4ax.com...

> [...]
    > znać:) Pani wyraźnie niedysponentka powiedziała, że to nie tylko
    > problem z Millennium i że trzeba zmienić bank albo odbierać na

    A czy czasem caly problem nie polega na tym, ze ktos do 26cyfrowego numeru
    dopisuje kreseczki i w ten sposob numer jest 28-znakowy?
    Widziales jak wyglada ten "za dlugi i obciety" numer?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2003-02-26 21:21:14
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 26 Feb 2003 08:26:06 +0100, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >A czy czasem caly problem nie polega na tym, ze ktos do 26cyfrowego numeru
    >dopisuje kreseczki i w ten sposob numer jest 28-znakowy?
    >Widziales jak wyglada ten "za dlugi i obciety" numer?

    A calkiem mozliwe ze tak jest, ale to w koncu nie ja jestem
    odpowiedzialny za szkolenia :) Numer podany był dobrze, bez zadnych
    kreseczek i innych niepotrzebnych rzeczy. Dodzwoniłem sie nawet do
    DB24, ktos do kogo mnie poprzelaczano obiecal nawet ze sie tym zajmie,
    no ale jakos tak nieskuteczy byl:) No chyba ze to taka polityka banku,
    żeby wykosic konkurencje:)))

  • 6. Data: 2003-03-17 22:31:18
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Mon, 24 Feb 2003 08:15:08 GMT, calcium300mg
    <c...@o...pl> wrote:

    >Grodzki Urzad Pracy w Krakowie nie chce realizowac przelewow do
    >Millennium twierdzac, ze maja 'za dlugi' numer rachunku, i ze DB24,
    >ktory obsluguje cala Gmine Krakow nie realizuje takich przelewow [...]

    No więc, odpowiedziało:), na piśmie w którym zabrakło nawet daty, że
    Bank dostarczył błędne oprogramowanie, i że zwrócili się do banku aby
    im to oprogramowanie naprawili.
    Hm... Oczywiście kolejny przelew znowu nie dotarł, więc pytanie jest
    następujące:
    do obsługi, wprowadzonego kilka lat temu, nowego standardu numeru
    rachunku bankowego banki musiały, zgodnie z wytycznymi Związku Banków
    Polskich, dostosować się do 31.01.2001 r
    Deutsche Bank 24 S.A. postanowił jednak nie dostosowywać się do tych
    wytycznych, czy też dostosował się tylko częściowo - czy to jest
    zgodne z prawem?