  • 1. Data: 2005-04-16 08:55:56
    Temat: [Millenium] Czas wykonania zleceń stałych
    Od: jacost <j...@...pl>

    Witam,

    Jestem nowym użytkownikiem Millenetu i Millekonta. Czy ktoś mógłby mi
    pomóc w wyjaśnieniu takiej kwestii: jeśli czas wykonania zlecenia
    stałego wypada w dzień wolny od pracy, to kiedy ono zostanie wykonane --
    przed tym dniem, czy po?

    Pozdrawiam

    J.

  • 2. Data: 2005-04-16 09:27:03
    Temat: Re: [Millenium] Czas wykonania zleceń stałych
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "jacost"
> [...]
    > mi pomóc w wyjaśnieniu takiej kwestii: jeśli czas wykonania zlecenia
    > stałego wypada w dzień wolny od pracy, to kiedy ono zostanie

    z tego co pamietam (zlikwidowalem millenet) to po dacie
    Millennium ma tak jak BZWBK system ICBS w ktorym zlecenia wykonuja sie
    po dniu wolnym - poniewaz w WBK bylo inaczej a bez uprzedzenia
    zmienili mialem o to do nich pretensje. Na dodatek robia tak ze forse
    zdejmuja z rachunku np w spbote a do innego banku wysylaja w
    poneidzialek rano.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-04-16 09:36:33
    Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>

    jacost <j...@...pl> napisał(a):
> [...]
    > pomóc w wyjaśnieniu takiej kwestii: jeśli czas wykonania zlecenia
    > stałego wypada w dzień wolny od pracy, to kiedy ono zostanie wykonane --

    Kase zdejmuja w dniu wykonania zlecenia.

    Pozdrawiam

    K.

  • 4. Data: 2005-04-16 20:16:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik " Kay"

    > Kase zdejmuja w dniu wykonania zlecenia.

    czyli zdejmuja np w sobote a wysylaja w poniedzialek
    - bo przeciez dlaczego mieliby wysylac w piatek :-)
    Taki wariant jest najglupszy z mozliwych i dlatego nie warto tam robic
    zlecen
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-04-17 05:30:52
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - bo przeciez dlaczego mieliby wysylac w piatek :-)
    > Taki wariant jest najglupszy z mozliwych i dlatego nie warto tam robic

    Sobota jest dniem rozliczeniowym w Millennium (przetwarzanie)

    w tym dniu realizowane sa zlecenie stałe, dopisują sie odsetki od lokat
    (jeżeli termin lokaty przypada akurat na sobotę)

    pobierane są wszelkie raty kredytów, pozyczek, spłaty kart itp

  • 6. Data: 2005-04-17 08:47:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "rafi"

> [...]
    > lokat (jeżeli termin lokaty przypada akurat na sobotę)
    > pobierane są wszelkie raty kredytów, pozyczek, spłaty kart itp

    Mille ma przynajmniej oddzialy czynne w sobote a BZWBK w W-wie żadnego
    a mimo to rzecznik tlumaczyl mi że to dla nich dzien roboczy :-)
    Tak czy siak to zlecenia na zewnatrz moglyby wychodzic juz w piatek
    albo zostac do poniedzialku. To sie da zrobic ale jak sie kupiło obcy
    system to nikt pewnie nie umie tego zmienic
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-04-18 06:37:00
    Od: jacost <j...@...pl>

    blad napisał(a):
    > [...]
    > Tak czy siak to zlecenia na zewnatrz moglyby wychodzic juz w piatek albo
    > zostac do poniedzialku. [...]

    Przy zerowym oprocentowaniu to nie widzę dużej różnicy w tym drugim
    wariancie (zdjęte z konta w sobotę czy w poniedziałek).

    J.

  • 8. Data: 2005-04-18 07:13:48
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > zostac do poniedzialku. To sie da zrobic ale jak sie kupiło obcy system to

    NAwet w niedziele sa czynne oddzialy w centrach handlowych, ale wtedy
    praktycznie tylko da sie wplacic na konto :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 9. Data: 2005-04-18 17:04:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "jacost"

    > Przy zerowym oprocentowaniu to nie widzę dużej różnicy w tym drugim
    > wariancie (zdjęte z konta w sobotę czy w poniedziałek).

    no fakt - nie wzialem tego pod uwage :-))
    tyle ze jak mnie to wkurzalo to wtedy jeszcze milel jakis procent na
    rachunkach dawal, a poza tym to jakos tak nie po bankowemu: zdejmowac
    z rachunku jednego dnia a wysylac innego.
    *** blad ***