  • 1. Data: 2012-09-06 18:33:09
    Temat: Mille leci ...
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Po nieudanych aukcjach, skoro nie chcieli ode mnie kasy na 6,6, to
    podysponowałem na PRO do IB na 6,7 na jutro. Znalazłem się blisko limitu
    50k. Po czym zmieniłem zdanie co do jednej operacji (chciałem zrobić
    dwie mniejsze zamiast jednej), wycofałem przelew i zadysponowałem inne.
    I tu zonk - bo się nie da, bo przekroczony limit.
    Próbuję te przelewy zadysponować z datą dzisiejszą - i też odbijam się
    od limitu.

    Ot... albo akwarium, albo rybki.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-09-06 18:39:38
    Temat: Re: Mille leci ...
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zonk - bo się nie da, bo przekroczony limit.
    > Próbuję te przelewy zadysponować z datą dzisiejszą - i też odbijam się od

    heh, jak np. dzisiaj puscisz 50 kpln i chcesz zdefiniowac przyszly na jutro
    to tez sie odbijesz bo "limit".
    musisz fizycznie po 24.00 zdefinowac nowy...

    --
    pozdrawiam, wromek