  • 11. Data: 2013-01-06 16:24:31
    Temat: Re: Meritum bank
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    ls wrote:

    > Ta, ma piękne 6.5% na głównej na łapanie idiotów. Sprawdź czy faktycznie
    > jest ?więcej niż 5.8% meritum i wtedy zobacz kto przesadził :) pozdrawiam,
    > niezależnie

    Meritum lubie, bo jest konkurencja dla Getina.
    A Ty nie podbieraj mi nicka, uzurpatorze

    --
    ls

  • 12. Data: 2013-01-06 17:42:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 06 Jan 2013 16:24:31 +0100, ls napisał(a):

    > Meritum lubie, bo jest konkurencja dla Getina.
    > A Ty nie podbieraj mi nicka, uzurpatorze

    Nie jesteś na "forumie" tylko w usenecie tutaj nie ma rezerwowania
    nicków ;)

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2013-01-06 17:56:57
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 16:02:47 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Czepiasz się detali i łapiesz za słówka. Niezasadnie. Bo to było
    > przejaskrawione przyrównanie do równie słabej oferty.

    Dobra. To podaj linki do powiedzmy 4-5 ofert lokat terminowych
    (3-6 miesięcy) gdzie oprocentowanie jest większe niż 5,8%.
    Nie bierzemy pod uwagę produktów typu pierwsza lokata,
    polisolokat itp. tylko normalnych lokat dla nowych i obecnych
    klientów BEZ max. limitów środków.

    Skoro w Polsce działa 55 banków komercyjnych a wg Ciebie 5,8%
    to dno nie powinieneś mieć problemów ze wskazaniem czegoś
    lepszego.

  • 14. Data: 2013-01-06 18:00:12
    Od: jakis_inny <b...@w...pl>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 17:56:57 UTC+1 użytkownik Imiglikos napisał:

> [...]
    >

    > Skoro w Polsce działa 55 banków komercyjnych a wg Ciebie 5,8%
    >
    > to dno nie powinieneś mieć problemów ze wskazaniem czegoś

    otóż to. Patrząc na oferty sprzed kilku dni:
    http://livesmarter.pl/najlepsze-lokaty-na-styczen-20
    13/ + http://livesmarter.pl/idea-bank-lokata-noworoczna-6-
    2-procent-na-6-miesiecy/ praktycznie żadna z nich nie jest już dostępna. 5.8% to
    niestety w tej chwili jedna z najlepszych stawek nie-na-dzień-dobry.. :/

  • 15. Data: 2013-01-07 10:35:20
    Od: p...@g...com

    http://www.skbank.pl/elokata24 jeszcze można liczyć na powyżej 6%

  • 16. Data: 2013-01-07 10:58:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Imiglikos napisał(a) :

> [...]
    >
    > Skoro w Polsce działa 55 banków komercyjnych a wg Ciebie 5,8%
    > to dno nie powinieneś mieć problemów ze wskazaniem czegoś

    :-)
    Masz 100% rację. Na teraz oprocentowanie jest dobre. Jednakże
    jeszcze nie dalej jak miesiąc temu było zdecydowanie lepiej. Czy
    znowu nie wzrośnie? To pytanie do wróżek i hazardzistów. Ja bym
    poczekał trochę. Ale ile osób, tyle będzie opinii.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 17. Data: 2013-01-07 12:07:25
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Sun, 06 Jan 2013 13:24:44 +0100, Imiglikos <f...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > mbank, db, ing, raiffeisen, inteligo, millenium, citi, klony
    > Czarneckiego, BGŻ, CA i ten najbardziej mi przypadł do gustu.
    >
    > Do tego karta debetowa bez płatności bezstykowych (oby tak zostało) ale
    > z możliwością płacenia w sieci, jak ktoś ma samochód to 4% zwrotu,
    > powiadomienia o transakcjach na maila za 0zł, konto darmowe. No i
    > atrakcyjne lokaty, obecnie mają i mieli lepszą ofertę niż klony. IMO jak
    > wziąć plusy i minusy to jednak plusy przeważają. Ja przy zakładaniu
    > konta/lokat nie miałem takich przygód jak opisujecie dlatego jestem

    Ja się podpiszę pod powyższym postem. Dla mnie plusy Meritum przewyższają
    minusy, też mi się podoba:
    - wygodny, przejrzysty system transakcyjny,
    - bezpłatny rachunek,
    - karta debetowa bez płatności bezstykowych (już rzadkość w ofercie
    banków),
    - zwrot 4% na debetówce,
    - bardzo dobre oferty lokat, całkiem niedawno oferowali lokaty na 6.6% i
    kilka założyłem.

    Matt

  • 18. Data: 2013-01-07 15:55:40
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    Już jest 5,5% ;)

  • 19. Data: 2013-01-07 17:56:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 12:07:25 +0100, Matt napisał(a):

    > - bezpłatny rachunek,
    > - karta debetowa bez płatności bezstykowych (już rzadkość w ofercie
    > banków),
    > - zwrot 4% na debetówce,

    Tylko należałoby wspomnieć, że obwarowane jest to o ile dobrze pamiętam
    jakimś warunkami czyli wpływy na konto, wyrobienie jakiegoś limitu
    transakcji na karcie i 4% to tylko paliwo.

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2013-01-07 18:55:14
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 07 Jan 2013 17:56:04 +0100, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Tylko należałoby wspomnieć, że obwarowane jest to o ile dobrze pamiętam
    > jakimś warunkami czyli wpływy na konto, wyrobienie jakiegoś limitu
    > transakcji na karcie i 4% to tylko paliwo.

    Oczywiście, na tej grupie było to podane wielokrotnie, przeciętny
    czytelnik p.b.b dobrze wie od czego jest zwrot. Po prostu piszę hasłowo co
    mi się podoba w Meritum. Założyłem tam rachunek dawno temu do obsługi
    lokat (jeszcze przed wprowadzeniem zwrotu za paliwo) i nigdy nie miałem
    żadnych problemów z lokatami u nich. Lecz jeśli Tobie nie pasują to Twój
    wybór. Podobnie wiele osób korzysta z BGŻ i pisało o zaletach oferty BGŻ
    lecz ja nie otworzyłem tam rachunków. Kiedyś udałem się do oddziału BGŻ i
    wyszedłem zirytowany i przekonany, że trafiłem do zapyziałego urzędu z
    czasów PRL.

    Matt