  • 11. Data: 2002-04-11 12:59:17
    Temat: Re: Lukas slabnie
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 11 Apr 2002 12:42:23 +0200, w <a93pa1$c16$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Sorry - ale chyba nie pamiertasz jak styropianowcy chcieli obnizac od razu
    > stopy a nadwyzki dawac matkom wychowujacym dzieci = przeciez tez pracuja.
    > 80 mld dziure pamietasz jeszcze, czy juz nie???

    Pamiętam tę papierową dziurę. Jej zlikwidowanie okazało się banalne
    proste -- podniesienie podatków. Nic nowego.

    > Zamowienia na kilka lat - ale kasy wyplacic nie moga.
    > Mocna zlotowka, wysokie kredyty (a statek przeciez dlugio sie buduje).
    > O to Ci chodzi???

    Przestań pieprzyć idiotyzmy jak na wiecu SLD. Taki zakład jak stocznia
    może wziąć sobie kredyt z Euro czy USD na "normalny" procent.
    A jak obniżki stopy procentowej przez RPP wpływają na wysokość
    kredytu, to doskonale widać na przykładzie kredytów dla ludności (gdy
    RPP obniżyła stopy o 7pkt%, mój były bank podniósł o 1pkt%).

    Już tysiąc osób Ci tu pisało, dlaczego bankom nie zależy na udzielaniu
    kredytów, a Ty dalej jesteś jak beton z SLD.