  • 1. Data: 2006-07-22 17:07:03
    Temat: Lukas - eKonto PRO - pare pytań
    Od: k...@t...pl

    Witam
    Złożyłem wniosek w internecie o otwarcie e-konta pro w lukasie, 3
    dni temu - jak dotąd żadnego telefonu itp itd
    Mam pare pytan do mających konto w lukas banku:
    1-umowa przychodzi pocztą, poleconym czy kurierem ??
    2-kiedy otrzymuje sie karte i token ? pocztą czy trzeba isc do
    oddziału ?
    3-czy jesteś zadowolony z konta w Lukasie ?

    Podr

  • 2. Data: 2006-07-22 17:33:59
    Temat: Re: Lukas - eKonto PRO - pare pytań
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    >3-czy jesteś zadowolony z konta w Lukasie ?

    Korzystam już parę lat z tego. Na wcześniejsze pytania nie odpowiem, bo nie
    pamiętam. Jestem BARDZO zadowolony. Głównie z darmowych przelewów, obsługi
    (np. swego czasu sporo korzystałem z wewnętrznej poczty) i różnych gratisów.
    Dwa razy wyrabiałem KK, w obu przypadkach bez najmniejszego problemu, co
    chwila dostaje jakieś imienne informacje o preferencyjnych kredytach itp.
    itd. Kiedyś załatwiałem koleżance reklamacje transakcji kartowej to jako PRO
    obsługiwał mnie jakiś tam szef działu kredytów z Wrocławia, zatem powiem Ci,
    że naprawdę jestem pod wrażeniem...

  • 3. Data: 2006-07-23 09:22:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Konto pro calkiem w porzadku i przy spelnieniu kilku warunkow mozna miec je
    za darmo. Szkoda, ze nie wybrales otwierania konta w placowce, jest to o
    wiele prostrze i szybsze. Pamietam, ze wiele osob zalilo sie na otwieranie
    konta przez internet- trwalo bardzo dlugo.

  • 4. Data: 2006-07-23 09:38:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    k...@t...pl wrote:

    > 3-czy jesteś zadowolony z konta w Lukasie ?

    Ogolnie to jestem zadowolony, poza tym ze:
    - nie mozna wydrukowac przez Internet potwierdzen przelewow - juz
    dawno obiecywali taka funkcjonalnosc i nic
    - czesto wieczorem 22-2 gdy chce sie zalogowac to mowi mi,
    ze trwa konserwacja i mozliwosc zalogowania bedzie od godzin rannych.

    a.

  • 5. Data: 2006-07-25 10:59:26
    Od: "lachkrzy" <l...@o...pl>

> [...]
    > dni temu - jak dotąd żadnego telefonu itp itd
    > Mam pare pytan do mających konto w lukas banku:

    > 1-umowa przychodzi pocztą, poleconym czy kurierem ??

    Tego ci nie powiem bo zakładałem w oddziale.

    > 2-kiedy otrzymuje sie karte i token ? pocztą czy trzeba isc do
    > oddziału ?

    Tak tu raczej będzie potrzebna fatyga do oddziału po token-a, ale karta powinna
    przyjść pocztą.

    > 3-czy jesteś zadowolony z konta w Lukasie ?

    Nie, z prostego powodu - Kolejki !!!

    Wiecznie czeba czekać po parenaście minut na załatwienie swojej sprawy, nawet
    wprowadzenie dodatkowego stanowiska do opłat za raty i kredyty nie rozwiązało
    sprawy do końca.
    Zawsze kiedy idę do oddziału jest tam taka kolejka że często rezygnuję z
    załatwienia czegoś - ostatnio nawet zrezygnowałem z konta w Lukasie.
    A dla wścipskich wyjaśniam na zapas że np. wpłaty na konto przez internet nie
    zrobię (to jak by ktoś chciał się czepiać)

  • 6. Data: 2006-08-05 23:56:01
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    "lachkrzy" <l...@o...pl> napisał(a):
    [...]
    > Tak tu raczej będzie potrzebna fatyga do oddziału po token-a, ale karta
    > powinna przyjść pocztą.

    Wszystko przychodzi pocztą. Jeśli nie zaznaczysz, że chcesz tokena we
    wniosku, wtedy do placówki.

> [...]
    > A dla wścipskich wyjaśniam na zapas że np. wpłaty na konto przez internet

    > nie zrobię (to jak by ktoś chciał się czepiać)

    Kolejki są, ale z drugiej strony to świadczy o tym, że mają dużo klientów!
    :))

    Pozdrawiam,
    Piterson