  • 1. Data: 2003-01-15 21:50:15
    Temat: LOL Bank XXI wieku
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    http://www1.gazeta.pl/kielce/1,35255,1271355.html#da
    lej

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-01-15 22:37:43
    Temat: Re: LOL Bank XXI wieku
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    JaKi <j...@g...pl> napisał w news:b04l2p$66f$1@news.gazeta.pl:

    > http://www1.gazeta.pl/kielce/1,35255,1271355.html#da
    lej

    Żaden LOL! Tu nie chodzi o problem organizacyjno techniczny, lecz o
    podatkowy. Takie przelewy podpadają pod ustawę o darowiznach!

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 3. Data: 2003-01-15 22:41:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b04nr4$nhi$1@news.tpi.pl...

    > Żaden LOL! Tu nie chodzi o problem organizacyjno techniczny, lecz o
    > podatkowy. Takie przelewy podpadają pod ustawę o darowiznach!

    Mam nadzieje ze zartujesz. Tak samo jak bys mi powiedzial ze moje stale
    zlecenie dla kolezanki np (splata dlugu w ratach miesiecznych) podpada pod
    ustawe o darowiznach.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-01-15 23:00:51
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www1.gazeta.pl/kielce/1,35255,1271355.html#da
    lej

    A co w tym tekscie jest takiego ekscytujacego?

    Karol

  • 5. Data: 2003-01-15 23:24:35
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    JaKi <j...@g...pl> napisał w news:b04o43$j1g$1@news.gazeta.pl:

    > Mam nadzieje ze zartujesz. Tak samo jak bys mi powiedzial ze moje
    > stale zlecenie dla kolezanki np (splata dlugu w ratach miesiecznych)
    > podpada pod ustawe o darowiznach.

    Nie chcę Cię smucić, ale jak najbardziej podpada! A gdybyś w Urzędzie
    Skarbowym przyznał się, że to jest zwrot długu, to masz jeszcze sprawę
    karną-skarbową o nieuiszczenie opłaty skarbowej od pożyczki.
    Nie ma lekko! Jest takie stare*) prokuratorskie powiedzenie: "Dajcie nam
    człowieka, a paragraf już się znajdzie". :(
    Oczywiście, powyższe nie dotyczy dużych kwot, np. rzędu kilkunastu
    milionów dolarów.

    *) Piszę "stare", bo obecnie prokuratorzy głównie zajmują się
    podpisywaniem decyzji o umorzeniu dochodzenia z powodu niewykrycia
    sprawcy.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-01-15 23:47:31
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > *) Piszę "stare", bo obecnie prokuratorzy głównie zajmują się
    > podpisywaniem decyzji o umorzeniu dochodzenia z powodu niewykrycia
    > sprawcy.

    Za to urzędnicy skarbowi mogą sobie podokazywać :-(

    Pix

  • 7. Data: 2003-01-16 07:26:01
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Oczywiście, powyższe nie dotyczy dużych kwot, np. rzędu kilkunastu
    > milionów dolarów.

    dokladnie to od 17,5 mln dolarow

  • 8. Data: 2003-01-16 08:59:33
    Od: "MaDeR" <p...@N...onet.pl>

    > dokladnie to od 17,5 mln dolarow
    Była kiedyś taka złodziejska metoda, która polegała na tym, ze złodziej
    okradał kogoś, wskazywał na niego i krzyczał "ludzie, kradną! łapać
    złodzieja"! Skutki łatwo przewidzieć, zwłaszcza w tłumie, a sam złodziej w
    powstałym zamieszaniu znika...

    Paweł Papierkowski

  • 9. Data: 2003-01-16 16:38:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co w tym tekscie jest takiego ekscytujacego?

    Wczytaj sie :) dlugi nie jest

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-01-16 18:07:54
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wczytaj sie :) dlugi nie jest

    Wczytalem sie bardzo dobrze.
    Trafila kobieta na dwie niedysponentki i tyle.
    PJO z wyjadaczami bankowymi lepszymi kawalkami potrafi sypac na poczekaniu.

    Pozdrawiam,
    Karol