  • 1. Data: 2003-01-15 20:52:51
    Temat: choroba ?
    Od: "Anty" <A...@w...plll>

    Witam
    Założyłem sobie konto w banku z dostępem przez www i od tygodnia codziennie
    bez uzasadnionej przyczyny loguje się i sprawdzam stan konta
    Pytanie:
    czy to normalne ?

    --
    Anty

  • 2. Data: 2003-01-15 20:54:01
    Temat: Re: choroba ?
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Anty" <A...@w...plll> wrote in message news:b04hop$odr$1@news.polbox.pl...

    > Założyłem sobie konto w banku z dostępem przez www i od tygodnia
    codziennie
    > bez uzasadnionej przyczyny loguje się i sprawdzam stan konta
    > Pytanie: czy to normalne ?

    Jeśli nie przejdzie po miesiącu, wtedy odpowiedź będzie brzmiała "nie".

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-01-16 10:06:32
    Od: "Piotrek" <p...@o...pl>

> [...]
    codziennie
    > bez uzasadnionej przyczyny loguje się i sprawdzam stan konta

    mialem to samo ;-)))))))))))

  • 4. Data: 2003-01-16 10:19:35
    Od: "b2d2" <m...@o...gratka.pl>

    > czy to normalne ?

    Przejdzie ci

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 5. Data: 2003-01-16 10:55:50
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    codziennie
    > bez uzasadnionej przyczyny loguje się i sprawdzam stan konta

    przejdzie ci
    ja po dwóch latach to nawet już sam przelewu za czynsze nie realizuję tylko
    PZ i zlecenia stałe zrobiłem

    odechciało mi się :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-01-17 10:51:16
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Anty pisze:

> [...]
    > Założyłem sobie konto w banku z dostępem przez www i od tygodnia codziennie
    > bez uzasadnionej przyczyny loguje się i sprawdzam stan konta
    NTG!
    Idź na *pl.sci.psychologia* lub na *pl.soc.uzaleznienia*. .-)