  • 1. Data: 2003-07-09 13:46:56
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: "Rycerz Bolko" <r...@W...pl>

    Witam grupowiczów !
    Chcę wziąć kredyt hipoteczny w celu zakupu samochodu. Interesuje mnie opcja
    kredytu 35 000 na 120 rat. Z tego co się dowiedziałem to kredyt hipoteczny
    na taką opcję wychodzi najtaniej po odsetki są około 10%. Teraz jest taki
    problem, że na własne mieszkanie nie mogę wziąć hipoteki bo jest to
    mieszkanie spółdzielcze a czekam na wykup na preferencyjnych warunkach
    dopiero na jesień za około 20% wartości mieszkania. Jest opcja taką, że
    wezmę kredyt hipoteczny na mieszkanie dziadków, które jest własnościowe.
    Teraz się pojawia następny problem, bo dziadki nie dostaną kredytu ze
    względu na swój wiek. Słyszałem, że można wtedy wziąć kredyt, że się tak nie
    fachowo wyrażę na dwie osoby ;) tzn. hipoteka jest na mieszkanie dziadków a
    ja spłacam kredyt, podobno nazywa się to przystąpieniem do długu.
    Czy tej możliwe takie rozwiązanie ?
    Może widzicie łatwiejsze wyjście z tej sytuacji ?
    Jaki bank daje najkorzystniejsze oprocentowanie na taki kredyt ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-15 14:43:51
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: g...@o...pl

    Wejdź na stronkę: www.credits.prv.pl

    Masz tam obiektywne zestawienie najlepszych i najbardziej korzystnych kredytów
    hipotecznych (i nie tylko hipotecznych). Wniosek kredytowy możesz wysłać przez
    internet
    bezpośrednio z tej strony.