  • 1. Data: 2003-07-09 13:24:50
    Temat: Re: [mBank] Kioski - czy ktos slyszal
    Od: s...@p...onet.pl

    > Czy ktos slyszal cos na temat postawienia przez mBank w duzych miastach tzw.
    > kioskow bankowych (kiedy beda, ktore miasta)?

    Podobno jest w Łodzi

  • 2. Data: 2003-07-09 13:25:17
    Temat: [mBank] Kioski - czy ktos slyszal
    Od: "Sloniu" <e...@s...precz.pf.pl>

    --
    Pzdr
    Sloniu

  • 3. Data: 2003-07-09 13:32:56
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

> [...]
    Jest,jest.Dziala super i juz niedlugo bedzie drugi.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 4. Data: 2003-07-09 13:48:48
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Sloniu" <e...@s...precz.pf.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos slyszal cos na temat postawienia przez mBank w duzych miastach
    tzw.
    > kioskow bankowych (kiedy beda, ktore miasta)?

    Przegladnij ostatni nr Profitu - tam byla wzmianka o nich

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-07-09 13:50:55
    Od: "Piotr 'Merlin' Krzciuk" <m...@o...pl>

    > Czy ktos slyszal cos na temat postawienia przez mBank w duzych miastach
    tzw.
    > kioskow bankowych (kiedy beda, ktore miasta)?

    Dowiesz się, gdy skończy się pilotaż tego projektu :)
    Narazie możesz zobaczyć takowy mKiosk w Pasażu Łódzkim,
    czyli jednym z łódzkich centrów handlowych.

    Pzdr.
    Piotr "Merlin" Krzciuk

  • 6. Data: 2003-07-09 18:26:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    www.prnews.pl/mbank/mkiosk.htm

  • 7. Data: 2003-07-09 21:46:19
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jest,jest.Dziala super i juz niedlugo bedzie drugi.

    czesc

    moglbys cos wiecej powiedziec/napisac o tym drugim mKiosku?
    drugi w PL czy w Lodzi? jesli w Lodzi - to gdzie dokladnie?
    skad to info....

    pozdr,
    tomek

  • 8. Data: 2003-07-10 07:58:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > moglbys cos wiecej powiedziec/napisac o tym drugim mKiosku?
    > drugi w PL czy w Lodzi? jesli w Lodzi - to gdzie dokladnie?
    > skad to info....

    Ma na poczatek byc jeden mKiosk w miescie (pewnie wojewodzkim).
    Kolejne juz sie "robia" ;) Jak mam strzelic pto beda dzialaly na
    przelomie III/IV kwartal roku