  • 11. Data: 2009-04-21 10:12:20
    Temat: Re: Kpi czy o drogę pyta?
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Myslisz, ze marne 3 punkty ma az takie znaczenie?

    Ogromne. W tej grze jeden punkt ma znaczenie i jest sygnałem. Gdybyśmy dziś
    nie zatrzymali sie na 1633, to dalej byłoby 1602. Ale nie rozumiem maxa
    1679. Być może poprawimy, liczę na 1694.

    kc

  • 12. Data: 2009-04-21 10:17:36
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > znaczy że wg Maliszewskiego hossa zacznie się za 8 do 20 miesięcy.
    > :-)))

    Pytanie jeszcze czy zacznie się z poziomu +/- takiego, jak obecnie, czy np.
    z solidnie pogłębionego lutowego dołka ;-)

    Pozdrawiam
    Emka

  • 13. Data: 2009-04-21 12:21:34
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Witam,
    Jestem podobnego zdania, jednakże żeby sie to wszystko ułożyło nie zagłebiając
    sie w szczególy musi to jakiś czas potrwać vide 2001 r.
    Generalnie faktem jest to że doszliśmy do poziomu stosunkowo płasko idącej linii
    trendu długoterminowego która się zbiegała z poziomem 88.2% zniesienia
    poprzedniej hossy na poziomie c.a. 1300-1340 pkt. Teraz się powinnismy troszke
    pobujać i dopiero ewentualnie zejscie w dół powie nam czy mamy definitywny
    koniec trendu spadkowego...chociaż wiele wskazuje na to że będziemy sie
    selektywnie odwracać, ale na to trzeba czasu na tym etapie...
    Pzdr

  • 14. Data: 2009-04-21 21:01:53
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gsjlvh$74n$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    as-czeka-przycmi-swym-rozmiarem.html

    > Niewykluczone, że ma rację. Pisze o hossie od 2010. Dla niezorientowanych
    > w temacie informuję, że przez 8 miesięcy jeszcze będzie trwać rok 2009. To
    > znaczy że wg Maliszewskiego hossa zacznie się za 8 do 20 miesięcy.
    > :-)))

    Maliszewskiemu idź buty czyścic.

  • 15. Data: 2009-04-21 21:14:47
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    as-czeka-przycmi-swym-
    > rozmi
    >>
    > Jestem zwolennikiem tego, że odpowiedź leży w wykresach.

    Zgoda.

    > Żeby rozpoczęły się
    > wzrosty lub spadki na wykresach muszą powstać szczególne warunki. Widzę te
    > warunki w dniu dołka z końca lutego, ale nie widzę na ostatniej górce.
    > Gdybyśmy zakończyli kontraktami na poziomie 1805 (dwie sesje wcześniej)
    > wszystko byłoby w porządku. Ale to wybicie na 1808 mnie zastanawia. Widać,
    > że w krótkim terminie był to sygnał fałszywy, ale w długim? Kto wie.

    Czy badasz stadium ogólnoświatowej długoterminowej hossy/bessy na podstawie
    górek intra odległych o niecałe 2 dni i to w dodatku na lokalnym mało
    płynnym futures?
    Co w takim razie z dołkami intra na DJ.F 7.IV i 21.IV.

    Ładnie przywaliłeś.