  • 1. Data: 2010-09-13 22:43:45
    Temat: Konto Optymalne OF i PłacęZAllegro
    Od: pablo <s...@p...invalid>

    Czym różni się z punktu widzenia jakiegoś systemu bankowego konto
    założone przez Open Finance w Noble Banku od konta w Getin? Korzystałem
    kilkukrotnie z opcji PzA na allegro(z listy banków wybierałem Getin) i
    moje wpłaty tym sposobem pojawiały się na koncie sprzedającego w 1,5-3h,
    podczas gdy wpłaty od kupujących z normalnych kont pojawiają się
    natychmiast. Ostatnio wpłaciłem w ten sposób pieniądze w piątek po
    południu licząc, że będzie szybciej niż przelew, a okazało się, że
    pięniądze pojawiły się u sprzedającego na kocie w Allegro dopiero w
    poniedziałek - tak jakbym zrobił zwykły przelew.