  • 1. Data: 2010-09-16 14:06:57
    Temat: Karta dodatowa KIS
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Zamowilem sobie karte KIS w Open razem z karta dodatkowa dla zony.
    Moja karta z umowa dotarla tydzien temu. A dzisiaj dostalem informacje
    o wyslaniu przesyłki zawierająca dokumenty do wniosku o kartę kredytową
    (podalem maila swojego zamiast zony)
    Co zona dostanie do podpisania? Rowniez umowe czy tylko karte?
    Przeciez to ja bralem karty na siebie.

    Ryba

  • 2. Data: 2010-09-17 07:19:54
    Temat: Re: Karta dodatowa KIS
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ryba wrote:
> [...]
    > kredytową
    > (podalem maila swojego zamiast zony)
    > Co zona dostanie do podpisania? Rowniez umowe czy tylko karte?

    No ale do jakichś przepisów i żona musi się stosować :-)

    Dostanie analogiczną umowę (NB. kurier będzie chciał abyś i Ty
    podpisał - przeczytaj uważnie, ale w moim przypadku wyszło na to,
    że ja nie muszę po raz drugi podpisywać, co po konsultacji z
    infolinią okazał się słuszne).

    witrak()

  • 3. Data: 2010-09-17 07:57:54
    Temat: Odp: Karta dodatowa KIS
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > No ale do jakichś przepisów i żona musi się stosować :-)

    Ja płacę to ja wyznaczam zasady ;)

> [...]
    > podpisał - przeczytaj uważnie, ale w moim przypadku wyszło na to,
    > że ja nie muszę po raz drugi podpisywać, co po konsultacji z

    Czyli od papierkowej strony różni się tylko tym, że to ja będę spłacał
    karte. W sumie to żona nie potrzebuje karty. Brałem dla siebie to
    pomyślałem, że dostanie tak z zaskoczenia, na wszelki wypadek.
    A tu tyle stron będzie musiała podpisać :)

    Ryba

  • 4. Data: 2010-09-17 17:56:59
    Temat: Re: Odp: Karta dodatowa KIS
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ryba wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Ja płacę to ja wyznaczam zasady ;)

    W stosunkach z żoną - na pewno ;-)

> [...]
    > pomyślałem, że dostanie tak z zaskoczenia, na wszelki wypadek.
    > A tu tyle stron będzie musiała podpisać :)

    Ta karta ma wiele zalet - m.in. jest bardzo dobrą "uniwersalną
    wirtualną kartą debetową" (był wątek).

    witrak()