  • 1. Data: 2003-09-30 20:15:22
    Temat: Karta
    Od: "Adam" <a...@n...pl>

    Witam!

    Jaka karte trzeba wyrobic aby zmowic cos ze sklepu internetowego za granica
    probowalem cos zamowic z meksyku (mam konto w citibank) ale tam potrzeba
    jakis CVV or CVC code ?
    Czy np w citibanku musze zmowic jakas specjalna karte dodam ze mam konto
    zwykle nie debetowe.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-09-30 20:39:02
    Temat: Re: Karta
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam wrote:
    > Czy np w citibanku musze zmowic jakas specjalna karte dodam ze mam
    > konto zwykle nie debetowe.

    Jakas VC lub MC - czyli karta "wypukla" lub karta "wirtualna", albo
    najprosciej chyba zwykla VE z Inteligo - powinna przejsc.
    W Citibanku mozesz uzyc (jesli masz) karty kredytowej.

  • 3. Data: 2003-09-30 21:35:01
    Od: "Adam" <a...@n...pl>

    > Jakas VC lub MC - czyli karta "wypukla" lub karta "wirtualna", albo
    > najprosciej chyba zwykla VE z Inteligo - powinna przejsc.
    > W Citibanku mozesz uzyc (jesli masz) karty kredytowej.

    Ale jestem studentem i nie pracuje wiec nie dadza mi kredytowej.
    Czyli musze zalozyc kolejne konto w banku ?
    Dodam ze karta do zakupow w internecie z mBanku nie przechodzi.

  • 4. Data: 2003-09-30 21:37:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam wrote:
    > Ale jestem studentem i nie pracuje wiec nie dadza mi kredytowej.
    > Czyli musze zalozyc kolejne konto w banku ?
    > Dodam ze karta do zakupow w internecie z mBanku nie przechodzi.

    Hmmm no to z karta Inteligo tez moga byc klopoty. Moze znajomy jakis ma? Ja
    tam juz kilka razy kupowalem za kogos....

  • 5. Data: 2003-09-30 21:50:44
    Od: "Adam" <a...@n...pl>

    Moze znajomy jakis ma? Ja
    > tam juz kilka razy kupowalem za kogos....

    No coz trza bedzie sie rozejrzec :)

    Dzieki za pomoc w kazdym razie pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-09-30 22:10:11
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Adam <a...@n...pl> wrote:

    > Ale jestem studentem i nie pracuje wiec nie dadza mi kredytowej.

    Zależy kto.

    > Czyli musze zalozyc kolejne konto w banku ?
    Niekoniecznie.

    > Dodam ze karta do zakupow w internecie z mBanku nie przechodzi.

    Możesz mieć KK:
    1. w mBanku na podstawie wpływów na konto
    2. w mBanku e-kartę (wirtualną)

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2003-09-30 22:45:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > 2. w mBanku e-kartę (wirtualną)

    A czy nie o to tutaj chodzi? (boja tak zrozumialem)

  • 8. Data: 2003-09-30 23:13:05
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Adam" <a...@n...pl> wrote in message
> [...]
    granica
    > probowalem cos zamowic z meksyku (mam konto w citibank) ale tam potrzeba
    1. A jaką kartę masz do tego konta? Nie wiem co tam w Citi dają.
    Na odwrocie karty zwykle tam gdzie podpis jest wydrukowany numer karty z
    trzema dodatkowymi cyframi na końcu to jest to czego szukasz.

    2. W mBanku, możesz zamówić eKartę i dostaniesz ją bez kłopotu.

  • 9. Data: 2003-09-30 23:30:04
    Od: "Adam" <a...@n...pl>

    >2. w mBanku e-kartę (wirtualną)

    mam e-karte ale nie przechodzi

    >1. A jaką kartę masz do tego konta? Nie wiem co tam >w Citi dają.
    >Na odwrocie karty zwykle tam gdzie podpis jest >wydrukowany numer karty z
    >trzema dodatkowymi cyframi na końcu to jest to czego >szukasz.

    Z Citi mam Maestro a stylu jest napisane cirrus numer karty jest tylko z
    przodu z tylu nie ma.

  • 10. Data: 2003-09-30 23:31:40
    Od: "Borys" <t...@N...gazeta.pl>

    poilkj <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > trzema dodatkowymi cyframi na końcu to jest to czego szukasz.
    >
    > 2. W mBanku, możesz zamówić eKartę i dostaniesz ją bez kłopotu.

    Zadzwon sobie do Citi 0801 666666 to sie dowiesz, ze bez problemu tez
    dostaniesz taka specjalna karte do kupowania przez siec. Albo podejdz sobie
    do najblizszego oddzialu. W calej Polsce,

    Pozdro,
    Borys