  • 1. Data: 2003-09-30 19:11:24
    Temat: Re: Citi Silver (promocyjna) raz jeszcze
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > wcześniej miałem nieodparte wrażenie (poparte wywodami naganiacza), że
    > oprocentowania nie nalicza się przez 51 dni. W regulaminie figuruje 21. I
    > co - pomyłka banku, moja głupota czy "zwykłe nieporozumienie"?

    jesli tylko to cie nurtuje - to jest to od 21 do 52 dni zalezy kiedy
    dokonasz platnosci i ile dni ma miesiac

  • 2. Data: 2003-09-30 19:22:03
    Temat: Citi Silver (promocyjna) raz jeszcze
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    No i stałem się szczęśliwym posiadaczem tego wytworu "chłopaków z miasta".
    Jedno jednak mnie zanurtowało, gdy przejrzałem pobieżnie regulamin -
    wcześniej miałem nieodparte wrażenie (poparte wywodami naganiacza), że
    oprocentowania nie nalicza się przez 51 dni. W regulaminie figuruje 21. I
    co - pomyłka banku, moja głupota czy "zwykłe nieporozumienie"?

    T.

  • 3. Data: 2003-09-30 19:26:58
    Od: "Bartosz W" <t...@N...gazeta.pl>

    Hej

    30 dni na zakupy, pozniej dostajesz "biling" masz okolo 21 na oddanie kasy.
    Nieoficjalnie dodam, ze ma byc 24... ;-)

    Sprawdz koniecznie w jakim okresie rozliczeniowym jestes; np: od 7'go do
    7'go, od 24'go do 24'go, ulatwisz sobie zycie wiedzac kiedy sie spodziewac
    wyciagu.

    Pozdrawiam,
    Borys

  • 4. Data: 2003-09-30 20:15:57
    Od: "bulba" <w...@g...art.pl>

    Użytkownik "Bartosz W" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 30 dni na zakupy, pozniej dostajesz "biling" masz okolo 21 na oddanie
    kasy.
    > Nieoficjalnie dodam, ze ma byc 24... ;-)

    i to juz niedlugo :) i jeszcze kilka innych nowosci :) i nowy co-brand :)

    pzdr.

    bulba

  • 5. Data: 2003-09-30 20:37:43
    Temat: Odp: Citi Silver (promocyjna) raz jeszcze
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    Słyszałem że nie nalicza się tylko od transakcji bezgotówkowych. Jeżeli weźmiesz kasę
    "ze ściany" (bankomat) chyba naliczają od zaraz.

    JK

  • 6. Data: 2003-09-30 20:40:42
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    Aha, kapuję, dzięki

    T.

  • 7. Data: 2003-09-30 21:17:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/30/2003 9:26 PM, Użytkownik Bartosz W napisał:
    > Nieoficjalnie dodam, ze ma byc 24... ;-)

    Oo, a skad to info?:)
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 8. Data: 2003-09-30 21:34:45
    Od: "bulba" <w...@g...art.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:blcrsh$auc$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Oo, a skad to info?:)

    jest pewna grupa osob, ktora wie oficjalnie; ale dla reszty jest to
    nieoficjalnie :)

    pzdr.

    bulba

  • 9. Data: 2003-09-30 21:39:59
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/30/2003 11:34 PM, Użytkownik bulba napisał:

    > jest pewna grupa osob, ktora wie oficjalnie; ale dla reszty jest to
    > nieoficjalnie :)

    Tzn, czy B.S. juz wie?:-)

  • 10. Data: 2003-09-30 22:08:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tomasz Nowicki <t...@p...pl> wrote:
> [...]
    > oprocentowania nie nalicza się przez 51 dni. W regulaminie figuruje 21. I
    > co - pomyłka banku, moja głupota czy "zwykłe nieporozumienie"?

    Naganiacz. Masz 21 dni na spłatę salda zadłużenia. Dodając do tego
    długość miesiąca uzyskujesz 51. Dotyczy zakupów dokonanych w pierwszym
    dniu po wystawieniu wyciągu.

    Poza tym, odsetki są i tak naliczane codziennie od salda zadłużenia.
    Jeśli spłacisz w całości, w terminie, to są one anulowane. Jeśli nei
    spłacisz całośi, albo spóźnisz płatnośc - to nie zostaną anulowane.

    --