  • 1. Data: 2004-05-23 20:34:19
    Temat: KONTO W USA
    Od: "Artur" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Prosze o pomoc w nastepującej sprawie. Potrzebuje posiadac konto w banku w USA,
    ale takie które można obslugiwac poprze internet. Dobrze by było gdyby było bez
    opłat i aby mozna było z niego wypłacać pieniądze u nas w bankomatach. Będę
    wdzięczny za pomoc
    artur

  • 2. Data: 2004-05-23 21:14:16
    Temat: Re: KONTO W USA
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Artur wrote:

> [...]
    > opłat i aby mozna było z niego wypłacać pieniądze u nas w bankomatach. Będę

    Jeśli jesteś w Polsce, nie masz SSN to najlepiej od razu zapomnij.

  • 3. Data: 2004-05-24 02:19:23
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c8r478$9ec$1@inews.gazeta.pl>, u...@d...invalid says...

    > Jeśli jesteś w Polsce, nie masz SSN to najlepiej od razu zapomnij.

    oj... nei przesadzaj.... SSN nie jest wymogiem koniecznym. Przy braku
    SSN moze byc wiecej papierkowej roboty .... i w wielu przypadkach moze
    sie skonczyc koniecznocia pojawienia w banku.

    AP

  • 4. Data: 2004-05-24 06:05:24
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    AP wrote:
> [...]
    > SSN moze byc wiecej papierkowej roboty .... i w wielu przypadkach moze
    > sie skonczyc koniecznocia pojawienia w banku.

    Właśnie to napisałem.
    Nie znam banku, w kótrym nie musiałbyś się chociaż raz pojawić osobiście.

  • 5. Data: 2004-05-24 06:11:52
    Od: "Konto w USA" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ewentaulanie mógłbym prosic o podanie nazw banków i odpowiedzi na moje
    pytania. Naprawde mi na tym bardzo zalezy. Będę zobowiązany
    Artur

  • 6. Data: 2004-05-24 06:25:15
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Konto w USA wrote:

    > Witam
    > Czy ewentaulanie mógłbym prosic o podanie nazw banków i odpowiedzi na moje
    > pytania. Naprawde mi na tym bardzo zalezy. Będę zobowiązany
    > Artur

    Dostałeś odpowiedź.
    Nie ma takiego banku.

  • 7. Data: 2004-05-25 01:50:51
    Od: "Ebay" <l...@N...tenbit.pl>

    "Konto w USA" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > Czy ewentaulanie mógłbym prosic o podanie nazw banków i odpowiedzi na moje
    > pytania. Naprawde mi na tym bardzo zalezy. Będę zobowiązany
    > Artur

    Takie konto bez SSN to moesz spróbować otworzyć osobiście w polsko
    złodziejskiej uni kredytowej
    http://www.psfcu.com/menu/index2.php?&SWlang=pl

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-05-25 02:09:28
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Ebay wrote:

    > "Konto w USA" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Takie konto bez SSN to moesz spróbować otworzyć osobiście w polsko
> [...]

    Ale tylko osobiście.

  • 9. Data: 2004-05-25 12:30:24
    Od: "Artur" <k...@p...onet.pl>

    > "Konto w USA" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > >
    > Takie konto bez SSN to moesz spróbować otworzyć osobiście w polsko
> [...]
    Dlaczego złodziejskiej
    Artur

  • 10. Data: 2004-05-25 20:37:34
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Odpowiedz z www.PSFCU.com na temat konta bez SSN :

    Szanowny Panie:

    Do zalozenia konta w PSFCU bez numeru social security wymagany jest wazny
    paszport oraz wazna viza wjazdowa do USA.
    Oplata roczna za utrzymanie konta wynosi $10.00,
    pierwsza minimalna wplata na konto musi wynosic rowniez $10.00.
    Przy zalozeniu konta prosimy o korespondencyjny adress na terenie USA.
    Po wiejec info prosze dzwonic 1800 297-2181 lub 718 417-5268

    dziekuje
    member services rep
    monika raczka
    m...@p...com