  • 1. Data: 2005-11-09 08:46:00
    Temat: KK w mBanku anegdotka->epilog
    Od: Michal M <w...@...pl>

    Witam,
    Pisalem niedawno jak w kwietniu mBank nie chcial dac mi karty kredytowej na 900
    a nawet na 700zl z powodu "nieprawidlowosci historycznych" na moim koncie (wg.
    mnie debet -7gr na eKoncie)
    A wczoraj dostalem poczta dokumenty do podpisania, propozycje "karty za podpis"
    - na 1600zl z uzasadnieniem ze jestem "wyjatkowym Klientem" ;-)
    Dwa szybkie:

    1. tylko ja jestem taki "wyjatkowy" czy wyslali kazdemu kto jeszcze nie ma KK? ;-)

    2. brac? tylko dlatego zeby sie pobawic tym instrumentem finansowym za darmo
    przez rok (bo zadnych potencjalnych zyskow nie widze, bede wydawal okolo
    600-1000zl/miesiac z tej karty) - czy moze sa jakies benefity o ktorych nie
    wiem? (600zl na eMax plus ktore trzymam przez miesiac da mi odsetki
    nieporownywalnie mniejsze niz np 58zl/12 - koszt utrzymania KK poza promocja a
    tego oprocentowanego kredytu na 8000zl raczej nie bede uzywal...)

    Pozdrawiam,
    Michal M

  • 2. Data: 2005-11-09 10:51:05
    Temat: Re: KK w mBanku anegdotka->epilog
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Michal M <w...@...pl> napisal(a):

    Witam!

    >1. tylko ja jestem taki "wyjatkowy" czy wyslali kazdemu kto jeszcze nie ma KK? ;-)

    Wielu wysylaja. Ja tez dostelem. Co zabawniejsze - dali mi limit 9000
    zl (dziewiec tys. zl). Co w tym zabawnego? Ano to, ze ja nie mam pracy
    (bylem studentem, a teraz szukam stalej pracy).

    >2. brac?

    Ja wzialem z ciekawosci, czy mi przysla, czy jednak ktos sie
    zorientuje. I przyslali. Po roku chyba zrezygnuje, bo po co mi?
    Benefity? Jedynie taki, ze mozesz wydawac kase nie martwiac sie o to
    czy masz na eKoncie, czy nie. Kase mozesz miec na eMax, eMax+, SFI i
    wyciagac stamtad dopiero przed splata zadluzenia karty. Wygodne moze
    byc tez obciazenie karty rachunkami. Nie martwisz sie o to czy masz
    akurat wystarczajaca ilosc srodkow na eKoncie, zeby polecenie zaplaty
    poszlo (albo zlecenie stale). Pilnujesz tylko raz w miesiacu, zeby
    byly srodki na eKoncie na splate sumy zadluzenia karty.
    Oczywiscie pisze o wydawaniu pieniedzy, ktore sie posiada, tylko
    gdzies indzie, np. na wyzej oprocentowanym rachunku. Nie posiada sie
    ich jedynie na eKoncie. To jest wygodne przy KK. No i platnosci
    internetowe, jesli ktos korzysta.

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl