  • 1. Data: 2004-09-13 15:35:55
    Temat: KK dl doktorantów w Citi
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    Uprzejmie informujemy, że od dnia 9 września 2004 obsługujemy profil
    "doktoranci".

    Dotychczasowa forma tego profilu dotyczyła nauczycieli akademickich, tj.
    osób posiadających tytuł naukowy i pracujących w jednej z uczelni
    wymienionych na liście szkół wyższych.

    Obecnie program dla nauczycieli akademickich został poszerzony o
    doktorantów, czyli uczestników IV-letnich studiów
    doktoranckich. Warunkiem ubiegania się o Kartę Kredytową
    Citibank jest otrzymywanie stypendium w minimalnej wysokości 851 zł netto
    (zatrudnienie na umowę o pracę nie jest wymagane).

    Aplikacje klientów nie spełniających ww. kryterium dochodowego będą
    odrzucane.

    Dokumenty wymagane dla doktorantów:

    - wniosek,

    - kopie właściwych stron z dowodu osobistego,

    - książeczka doktorancka (zaświadczenie z dziekanatu o przedłużeniu
    studiów na kolejny rok),

    zaświadczenie z uczelni o otrzymywaniu stypendium i jego wysokości.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-13 19:31:46
    Temat: Re: KK dl doktorantów w Citi
    Od: "Ada" <a...@b...com>

    Spoko, tylko szkoda mi tych doktorantów, którzy mająć niecały 1000 na rękę
    maja spłacać co miesiąc CC z limitem zapewne 2000 zł. Nie spłaca tego- nie
    ma szans, jeśli wykorzystaja szybko cały limit, a o to nietrudno, a co za
    tym idzie- bedą harowac na odsetki....
    moim skromnym bankowca zdaniem- poroniony pomysł...

  • 3. Data: 2004-09-13 19:49:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > to nietrudno, a co za tym idzie- bedą harowac na odsetki....
    > moim skromnym bankowca zdaniem- poroniony pomysł...

    Raczej bym się nie chwalił, że jestem bankowcem, wypisując takie androny.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2004-09-13 19:54:09
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-13 21:31, kiedy Ada napisał(a) co
    następuje:
> [...]
    > tym idzie- bedą harowac na odsetki....
    > moim skromnym bankowca zdaniem- poroniony pomysł...

    Ty w końcu naganiasz do citi, czy odganiasz? Gubię się cokolwiek...

  • 5. Data: 2004-09-13 20:08:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-09-13 21:54, Użytkownik yayco napisał:

    > Ty w końcu naganiasz do citi, czy odganiasz? Gubię się cokolwiek...

    A poza tym, ja bym uważal z tymi opiniami, bo jeśli jest pracownicą
    Citi, to jej pracodawcy przeglądają grupę ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-09-13 22:10:57
    Od: "Ada" <a...@b...com>

    uprzejmie informuje ze wiadomosc zostala wyslalna istotnie z mojego
    komputera, do ktorego maja dostep rozne osoby, a ja nie jestem autorem tego
    tekstu

  • 7. Data: 2004-09-13 22:16:48
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 00:10, kiedy Ada wygenerowała co
    następuje:
    > uprzejmie informuje ze wiadomosc zostala wyslalna istotnie z mojego
    > komputera, do ktorego maja dostep rozne osoby, a ja nie jestem autorem tego
    > tekstu

    LOLAROTG
    To by było tyle w kwestii fachowości pracowników citibanku