  • 1. Data: 2005-10-22 19:56:32
    Temat: Jakie konto dla dwojga
    Od: "Idylla" <i...@p...com>

    Witam!
    Chcemy z chłopakiem założyć sobie wspólne konto. Kryteria to dostęp przez
    Internet, tanie utrzymanie, niedrogie przelewy i 2 karty debetowe do
    płacenia. Posiadamy stałe dochody. Co polecacie?

    Pozdrawiam,
    Idylla

  • 2. Data: 2005-10-22 20:14:26
    Temat: Re: Jakie konto dla dwojga
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2005 21:56:32 +0200, "Idylla" <i...@p...com> wklepał(-a):

> [...]
    >Internet, tanie utrzymanie, niedrogie przelewy i 2 karty debetowe do
    >płacenia. Posiadamy stałe dochody. Co polecacie?

    Polecamy pomyśleć, co się może stać, jak się jedna strona rozmyśli...

  • 3. Data: 2005-10-22 20:45:02
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Idylla <i...@p...com> w wiadomości
    news:news:dje559$p9e$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):
> [...]
    > Internet, tanie utrzymanie, niedrogie przelewy i 2 karty debetowe do
    > płacenia. Posiadamy stałe dochody. Co polecacie?

    Jak poniżej 30 lat, to BZWBK <30.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 4. Data: 2005-10-22 21:29:29
    Od: "Idylla" <i...@p...com>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 22 Oct 2005 21:56:32 +0200, "Idylla" <i...@p...com>
    wklepał(-a):

    > Polecamy pomyśleć, co się może stać, jak się jedna strona rozmyśli...

    Spoko, swoje konta osobiste też mamy :). Chodzi o konto do wspólnego
    płacenia za mieszkanie, rachunki i zakupy, bez nieprzyjemnego rozliczania
    się na każdym kroku.

    Pozdrawiam,
    Idylla

  • 5. Data: 2005-10-23 18:52:57
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    "Idylla" <i...@p...com> napisal(a):

> [...]

    >Internet, tanie utrzymanie, niedrogie przelewy i 2 karty debetowe do
    >płacenia. Posiadamy stałe dochody. Co polecacie?

    Ja polecam mBank. Konto darmowe, przelewy poza mBank po 0,5zl, karty
    platnicze 0zl.

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 6. Data: 2005-10-23 19:16:07
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Idylla <i...@p...com> napisał(a):

    > Spoko, swoje konta osobiste też mamy :). Chodzi o konto do wspólnego
    > płacenia za mieszkanie, rachunki i zakupy, bez nieprzyjemnego rozliczania
    > się na każdym kroku.

    Na zasadzie selekcji negatywnej. Jeśli chociaż jedno z was ma eKonto w
    mBnaku, to ten bank od razu odpada, bo do wspólnego trzeba zrezygnować z
    konta indywidualnego.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 7. Data: 2005-10-23 19:24:35
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Konrad Brywczyński <k...@b...tk> napisal(a):

    Witam!

    >Jak poniżej 30 lat, to BZWBK <30.

    Jak tam jest z przelewami? A konkretnie z zabezpieczeniem. Jest token,
    kody SMS, karta kodow jednorazowych? Jesli kody SMS to ile jest ich
    darmowych? Czy tam aby karta platnicza nie jest platna po dwoch
    latach?

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 8. Data: 2005-10-23 19:29:12
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> w wiadomości
    news:news:onmnl19sor3d6eakmn04e4b8kh01ji5bn3@4ax.com napisał(a):

    > Ja polecam mBank. Konto darmowe, przelewy poza mBank po 0,5zl, karty
    > platnicze 0zl.

    Jak mają poniżej 30 lat, to w BZWBK masz to samo, tylko bank z normalnymi
    oddziałami.

  • 9. Data: 2005-10-23 19:35:10
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    news:news:pionl11f06mmglfqgsiagfdmhg5b4pic38@4ax.com napisał(a):

    > Jak tam jest z przelewami? A konkretnie z zabezpieczeniem. Jest token,
    > kody SMS, karta kodow jednorazowych?

    Token i kody SMS.

    5

    > Czy tam aby karta platnicza nie jest platna po dwoch latach?

    Może. Jeszcze nigdy nie płaciłem (poza classikiem), choć mam konto od ponad
    7 lat.

  • 10. Data: 2005-10-23 19:35:59
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisal(a):

    Witam!

    >Na zasadzie selekcji negatywnej. Jeśli chociaż jedno z was ma eKonto w
    >mBnaku, to ten bank od razu odpada, bo do wspólnego trzeba zrezygnować z
    >konta indywidualnego.

    Ja przymierzalem sie do zmiany mojego konta na konto wspolne i w
    mLinii powiedziano mi, ze sie po prostu przeksztalca na wspolne.
    Pytalem sie jeszcze czy zmieni mi sie nr konta i powiedziano mi, ze
    nie. Ale ostatecznie nie przeksztalcilem konta, bo czekamy na nowe
    dowody.

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl