  • 1. Data: 2005-10-21 14:44:20
    Temat: Czek na 47$ - w ktorym banku?
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    Witam, mam czek na 47$ wystawiony w usa, w ktorym banku moglbym go
    zrealizowac z najmniejsza prowizja? W bzwbk mowia ze 25zl wiec troche sporo
    jak na taka kwote.
    prosze o odp

  • 2. Data: 2005-10-21 14:44:51
    Temat: Re: Czek na 47$ - w ktorym banku?
    Od: "Bielcov" <b...@a...pl>

    Pejti napisal(a) :
    > Witam, mam czek na 47$ wystawiony w usa, w ktorym banku moglbym go
    > zrealizowac z najmniejsza prowizja? W bzwbk mowia ze 25zl wiec
    > troche sporo jak na taka kwote.
    > prosze o odp

    BPH - 0,5 %, nie mniej niż 10 zł - czyli u Ciebie wyjdzie akurat 10
    zł.

    --
    Pozdrawiam Bielcov
    mailto: mirek (alt+64) rzeszowiak.pl

  • 3. Data: 2005-10-21 15:26:00
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    > BPH - 0,5 %, nie mniej niż 10 zł - czyli u Ciebie wyjdzie akurat 10
    > zł.
    a trzeba miec konto ? :P

  • 4. Data: 2005-10-21 16:34:26
    Od: "Bielcov" <b...@a...pl>

    Pejti napisal(a) :
    > a trzeba miec konto ? :P

    Nie, nie trzeba.
    Jak przyjdą pieniążki to dzwonią do Ciebie, że możesz przyjść i
    odebrać w kasie banku.

  • 5. Data: 2005-10-22 15:31:39
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Bielcov" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie trzeba.
    > Jak przyjdą pieniążki to dzwonią do Ciebie, że możesz przyjść i
    > odebrać w kasie banku.

    Doliczyc pewnie 5 zl za wyplate gotowki w kasie ....

  • 6. Data: 2005-10-25 06:23:45
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Witam, mam czek na 47$ wystawiony w usa, w ktorym banku moglbym go
    > zrealizowac z najmniejsza prowizja? W bzwbk mowia ze 25zl wiec troche sporo
    > jak na taka kwote.
    > prosze o odp

    ja realizowalem kiedys w PEKA SA (nawet po 35$) ale jak dobrze pamietam to,
    paradoksalnie, najtaniej bylo chyba w BGZ...

    ps
    czyzby spedia (itp) dalej dzialala ;-)