  • 1. Data: 2002-10-06 20:31:08
    Temat: Jaki e-bank polecacie ?? (specyficzna potrzeba)
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

    Witam.
    Nie czytuje grupy wiec jestem troche zielony w tym temacie (choc przejzalem
    poprzednie watki).
    Szukam banku z dostepem przez Internet ale:
    Prowadze firme na ktorej rachunek w ciagu kilku poczatkowych dni miesiaca
    trafia kilkaset przelewow na kwoty kilkudziesieciu zlotych. W tej chwili
    dostaje papierowe wyciagi i kopie odcinkow wplat i recznie wklepuje kto,
    kiedy i ile wplacil - wiadomo, o pomylke nie trudno jak sie ma kilkaset
    odcinkow wplat.
    Szukam wiec konta elektronicznego w ktorym mozna by sie latwo poruszac w
    wsrod takiej ilosci przelewow, przydalaby sie np. mozliwosc zbiorczego
    wydruku (lub eksportu do pliku) za jakis okres przeprowadzonych na koncie
    operacji z danymi szczegolowymi kto, kiedy i ile. Przegladalem troche wersji
    demo niektorych bankow, ale w zadnym nie znalazlem (moze przeoczylem) takiej
    mozliwosci, bo klikanie za kazdym razem na dana operacje zeby zobaczyc jej
    szczegoly raczej nie poprawia zbytio mojej sytuacji.

    Ma ktos moze jakis pomysl ??
    Dzieki za ew. odzew.

    --
    Maciej Przybos
    Interecho

  • 2. Data: 2002-10-06 21:26:58
    Temat: Re: Jaki e-bank polecacie ?? (specyficzna potrzeba)
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Maciej Przybos wrote:

> [...]
    > wydruku (lub eksportu do pliku) za jakis okres przeprowadzonych na koncie
    > operacji z danymi szczegolowymi kto, kiedy i ile.

    nie jestem w tych systemach oblatany ale wydaje mi sie ze potrzebujesz
    czegos co sie nazywa home banking i dziala w oparciu o programy
    komunikujace sie z bankiem niekonieczbnie za posrednictwem
    sieci internet

  • 3. Data: 2002-10-06 21:31:04
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

> [...]
    > czegos co sie nazywa home banking i dziala w oparciu o programy
    > komunikujace sie z bankiem niekonieczbnie za posrednictwem

    No ale wlasnie moze jest cos co zadziala tak przez Internet.
    Bo kozystanie z jakiegosc VideoTela, Bresoka czy innego HB jest
    ostatecznoscia.

    MAciej

  • 4. Data: 2002-10-06 21:44:34
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciej Przybos <m...@i...com> wrote:

    > wsrod takiej ilosci przelewow, przydalaby sie np. mozliwosc zbiorczego
    > wydruku (lub eksportu do pliku) za jakis okres przeprowadzonych na koncie

    Integrum ma eksport do pliku, zakładają konta dla firm.
    Nie próbowałem jeszcze tego, a teraz jest po 22-giej i nie można
    oglądać/pobierać historii.
    Ale jest do wyboru:
    Tekst
    Quicken (nie wiem co to)

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 5. Data: 2002-10-06 21:57:08
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl>

    > No ale wlasnie moze jest cos co zadziala tak przez Internet.
    > Bo kozystanie z jakiegosc VideoTela, Bresoka czy innego HB jest
    > ostatecznoscia.

    Kiedyś słyszałem, że BRE pracuje nad przerobieniem bresoka, tak aby
    korzystał z internetu. Może już zrobili.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-10-06 22:03:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Kiedyś słyszałem, że BRE pracuje nad przerobieniem bresoka, tak aby
    > korzystał z internetu. Może już zrobili.

    juz jakis czas temu :)

  • 7. Data: 2002-10-06 22:19:20
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

    > Integrum ma eksport do pliku, zakładają konta dla firm.
    > Nie próbowałem jeszcze tego, a teraz jest po 22-giej i nie można
    > oglądać/pobierać historii.
    Nie widze nigdzie mozliwosci eksportu, gdzie tego szukac ??

    MAciej

  • 8. Data: 2002-10-06 22:59:14
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciej Przybos <m...@i...com> wrote:
    > Nie widze nigdzie mozliwosci eksportu, gdzie tego szukac ??

    Dosłownie na tej stronie która jest jak tylko się zalogujesz,
    masz tam listę rachunków, i po prawej jest taka mała śmieszna ikonka
    ledwo ją widać, ale trzeba to wcisnąć.
    Zaraz na prawo od numeru rachunku (chyba).

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 9. Data: 2002-10-07 06:12:41
    Od: "Maciej Przybos" <m...@i...com>

    > Dosłownie na tej stronie która jest jak tylko się zalogujesz,
    > masz tam listę rachunków, i po prawej jest taka mała śmieszna ikonka
    > ledwo ją widać, ale trzeba to wcisnąć.
    > Zaraz na prawo od numeru rachunku (chyba).
    Ok, juz znalazlem, ale nie dziala, otwiera sie nowe okno gdzie wybierasz
    kodowanie znakow, jest tez zamknij i zapisz, ale zapisz tez je zamyka i nic
    sie nie dzieje:((

    Ale dzieki, pobawie sie.
    MAciej

  • 10. Data: 2002-10-07 07:15:37
    Od: s...@i...pl

    Od kiedy Integrum ma obsluge kont firmowych przez internet? Wydawalo mi sie,
    ze tylko kont osobistych...

    BTW: Quicken to program do analiz finansowych (cos w rodzaju np. MS Money).