  • 1. Data: 2013-08-06 17:05:46
    Temat: Gdzie założyc lokatę na 30k ?
    Od: lEh <l...@g...pl>

    Mam wolne 30k gdzie dobrze ulokować na 2-3 miesiące ?
    GetIn , Idea , Meritum " na start" już miałem

    pozdr.

  • 2. Data: 2013-08-06 18:12:59
    Temat: Re: Gdzie założyc lokatę na 30k ?
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Mam wolne 30k gdzie dobrze ulokować na 2-3 miesiące ?

    SK Bank 4,75% stale 3M, jesli komus chce sie zakladac ROR w placowce (najwiecej maja
    w Warszawie i w Wolominie, poza tym Tluszcz, Kobylka, Katowice, Legionowo, Marki,
    Myszkow, Zawiercie, Podstoliska i Duczki, he he). Bez ROR-u 4,5% zmienne 6M.
    Dotychczasowi liderzy jak Getin, Meritum, FM Bank szoruja w przedziale 3,0-3,5.
    Liderem trendu wydaje mi sie Pekao SA z lokata 1% 6M. Czy ktos daje juz ponizej 0,81%
    netto na pol roku?

  • 3. Data: 2013-08-06 20:01:40
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 17:05:46 UTC+2 użytkownik lEh napisał:
    > Mam wolne 30k gdzie dobrze ulokować na 2-3 miesiące ?
    >
    > GetIn , Idea , Meritum " na start" już miałem
    >

    > pozdr.

    http://livesmarter.pl/expander-najwyzsza-lokata-bank
    owa-w-polsce-5-7-procent/