  • 1. Data: 2017-02-01 10:50:14
    Temat: Gdzie jest tajemnica bankowa???
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.fakt.pl/wydarzenia/polska/rodzina-szuka-zaginion
    ej-krystyny-chrenowicz-tesknia-za-nia-dzieci/m29w4vd

  • 2. Data: 2017-02-01 10:55:25
    Temat: Re: Gdzie jest tajemnica bankowa???
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> writes:

    > www.fakt.pl/wydarzenia/polska/rodzina-szuka-zaginion
    ej-krystyny-chrenowicz-tesknia-za-nia-dzieci/m29w4vd

    Ale o co ci chodzi?
    Gdzie niby została złamana tajemnica bankowa?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Nipples, dimples, knuckles, NICKLES, wrinkles, pimples!!

  • 3. Data: 2017-02-01 10:59:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-01 o 10:55, Kamil Jońca pisze:

    ej-krystyny-chrenowicz-tesknia-za-nia-dzieci/m29w4vd

    > Ale o co ci chodzi?
    > Gdzie niby została złamana tajemnica bankowa?

    Pewnie myśli, że bank bezprawnie poinformował rodzinę o braku transakcji.
    Jak to u ąckiego. Najpierw pisze, potem myśli. Albo i bez tego drugiego.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2017-02-01 11:10:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "Sprawdziliśmy, nie podjęła nawet złotówki ze swojego konta - mówi nam osoba bliska
    zaginionej".
    No strach w tym kraju z domu wydchodzić :-((

    -----

  • 5. Data: 2017-02-01 11:13:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ożeń się, to rozwiąże większość Twoich problemów.
    I naszych, bo będziesz się przypie....ał do kogo innego.
    Rolka papieru niedobrze powieszona, łyżeczka nie w tę stronę, itp. itd.

    -----

  • 6. Data: 2017-02-01 11:45:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-02-01 o 11:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > "Sprawdziliśmy, nie podjęła nawet złotówki ze swojego konta - mówi nam osoba bliska
    zaginionej".
    > No strach w tym kraju z domu wydchodzić :-((
    >

    > -----

    Aż tak tródno sobie wyobrazić, że miała np z mężem konto wspólne?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2017-02-01 11:59:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Aż tak tródno sobie wyobrazić, że miała np z mężem konto wspólne?
    Albo była pełnomocnikiem, albo po prostu miała dane do logowania ...

    KJ
    PS. trudno
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 8. Data: 2017-02-01 12:04:34
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Trzeba odróżnić "swojego" od "naszego", a to trudne ;-)

    -----

  • 9. Data: 2017-02-01 16:34:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 1 Feb 2017 12:04:34 +0100, ąćęłńóśźż<n...@d...spamerow> wrote:
    > Trzeba odróżnić "swojego" od "naszego", a to trudne ;-)

    Uważasz, że pismak to odróżnia?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2017-02-01 17:54:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Uważasz, że pismak to odróżnia?
    Uważasz, ze te informacje dostali z banku? W znaczeniu, "grzecznie
    poszli i się spytali o cudze konto"?
    Bo jestem niemal pewien, że po prostu mieli dane do logowania.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Matter cannot be created or destroyed, nor can it be returned without a receipt.