  • 1. Data: 2006-08-30 13:21:22
    Temat: Dziwne praktyki w Raiffeisen - opozniona rejestracja splat KK.....
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Kiedys juz o tym pisalem - przelewy z KB w celu
    splaty karty rejestrowane sa na moim koncie
    z bardzo duzym opoznieniem.

    Konkret - przelalem kase 24.08 do dzisiaj nie
    ma jej w banku. Przez www widze transakcje
    z 24.08 a BOK ponoc widzi do 29.08 (zabawne).

    W "miedzyczasie" system pozwolil mi zaplacic
    karta w efekcie czego mam przekroczony limit...

    Wszystkie przelewy do innych bankow dochodza
    z KB w ten sam dzien, ew. na drugi, problemy
    wystepuja moim zdaniem wylacznie przy splacie
    KK w Raiffeisen.

    Czy ktos widzi logiczne wyjasnienie sytuacji???
    Co z tym zrobic, poza rezygnacja z karty?

  • 2. Data: 2006-08-30 13:27:16
    Od: m...@g...com

    Jakub Jewuła wrote:

    > Kiedys juz o tym pisalem - przelewy z KB w celu
    > splaty karty rejestrowane sa na moim koncie
    > z bardzo duzym opoznieniem.

    Pocieszę cię, że w Citi mam tak samo (przelew z Multi na Citi KK idzie od 1
    do 4 dni).

    p. m.

  • 3. Data: 2006-08-30 14:15:56
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Pocieszę cię, że w Citi mam tak samo (przelew z Multi na Citi KK idzie od
    > 1
    > do 4 dni).

    Wydaje mi sie to niemozliwe, chyba ze wysylasz przelew w piatek po poludniu.
    Mysle, ze przelew w kazdym przypadku wyslany w dni robocze idzie nie wiecej
    jak 2 dni, natomiast okres ksiegowania tej wplaty na karcie przez Citi lub
    Rajfiego moze byc juz inna bajka.

    Pozdrawiam
    Sebastian.

  • 4. Data: 2006-08-30 15:20:08
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Pocieszę cię, że w Citi mam tak samo (przelew z Multi na Citi KK idzie od 1
    > do 4 dni).
    >
    > p. m.

    co miesiac splacam karte Citi z konta w Multibanku, operacje zlecam tego
    samego dnia, ktorego przypada splata i jeszcze nigdy nie bylo opoznienia...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-08-30 16:32:43
    Od: m...@g...com

    RobertS wrote:

    > co miesiac splacam karte Citi z konta w Multibanku, operacje zlecam tego
    > samego dnia, ktorego przypada splata i jeszcze nigdy nie bylo
    > opoznienia...

    No może one i docierają do Citi tego samego dnia, ale pojawiają się na
    podglądzie konta z zauważalnym opóźnieniem. Przynajmniej u mnie.

    p. m.

  • 6. Data: 2006-08-30 17:12:11
    Od: m...@g...com

    Stiwi wrote:

    > Wydaje mi sie to niemozliwe, chyba ze wysylasz przelew w piatek po
    > poludniu.

    wysyłam w środku tygodnia.

    > Mysle, ze przelew w kazdym przypadku wyslany w dni robocze idzie
    > nie wiecej jak 2 dni, natomiast okres ksiegowania tej wplaty na karcie
    > przez Citi lub Rajfiego moze byc juz inna bajka.

    mówię o tym o czym pisał Jakub: o widoczności tego na historii konta.
    Owszem, daty księgowania się zgadzają.

    Dodam, że zauważyłem to dopiero jakieś 2 miesiące temu, i wydaje się że
    jakby zaczęli spowrotem wrzucać to na bieżąco.

    p. m.

  • 7. Data: 2006-08-30 17:39:41
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Wed, 30 Aug 2006 17:20:08 +0200, RobertS napisał(a):

    > co miesiac splacam karte Citi z konta w Multibanku, operacje zlecam tego
    > samego dnia, ktorego przypada splata i jeszcze nigdy nie bylo opoznienia...

    Podobnie, rano puszczam spłatę z VW, wieczorem jest zaksięgowana w Citi.

    --
    Jacek

  • 8. Data: 2006-08-30 19:00:04
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > KK w Raiffeisen.
    >
    > Czy ktos widzi logiczne wyjasnienie sytuacji???
    > Co z tym zrobic, poza rezygnacja z karty?

    W Raifim tak mają. Jak jak puszczam przelew np. późnym wieczorem w poniedziałek
    to do Raifiego dociera on we wtorek, ale w historii operacji jest zaksięgowany
    najwcześniej w środę, zazwyczaj jednak w czwartek. W Mille takie operacje są
    księgowane pod koniec wtorku, podobnie w Lukasie.
    Wie może ktoś z Was jak księgowanie wyglądą w ING, w miarę szybko, czy dopiero
    po kilku dniach?

    Z góry dzięki za odpowiedzi,
    Paweł