  • 1. Data: 2004-04-01 15:19:28
    Temat: Dziala CitiBank on-line???
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    Dziala CitiBank on-line???

    RakS

  • 2. Data: 2004-04-01 15:20:03
    Temat: Re: Dziala CitiBank on-line???
    Od: "TomaSz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RakS" <0...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:c4hbqf$1fn$1@inews.gazeta.pl...
    > Dziala CitiBank on-line???

    nie rób sobie jaj,
    właśnie chciałem się przenieść do citi bo darmowe przelewy i te oddziały za
    granicą,

    mbank czasem nie działa, inteligo ma nocne przetwarzanie,

    no i citi ma tez czasem pady ? :O :/

  • 3. Data: 2004-04-01 18:09:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "TomaSz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no i citi ma tez czasem pady ? :O :/

    Pewnie ze ma - wtedy pisze cos w stylu ze, jesli bedzie sie problem
    powtarzal nalezy skontaktowac sie z CitiPhone.

    A teraz mam inne pytani odnosnie Citka - dzis w ramach milej wspolpracy
    dostalem Motokarte w zamian za zwykla VC - tylko cos kiepska jakosciowo jest
    :/ oderwalem nalepke i troche nadruku mi sie zdarlo. Ogladnalem ta i
    poprzednia karte i wynika ze robi je juz dla Citka inna firma. Czy zauwazyl
    ktos cos takiego ostatnio? Na szczescie Citek ma darmowa wymiane kart :D

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-04-01 18:40:29
    Temat: Przedłużona promocja
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No proszę Państwa :)
    W ślad za Bankiem BPH, który przedłużył promocję na przelewy z karty
    kredytowej, również i Citibank przedłużył do 31 sierpnia promocję
    bezprowizyjnego opłacania rachunków kartą poprzez automatycznego bankiera
    i przez internet.