  • 1. Data: 2003-10-06 17:56:43
    Temat: Doładowanie TAK-TAKa w bankomacie
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Doładowanie TAK-TAKa w bankomacie Euronetu jest/powinno byc traktowane przez
    banki jako trnsakcja bezgotówkowa - ale czy znacie jakiś link oficjalnie to
    potwierdzający? Na stronie Ery nie znalazłem :(

    RJCz

  • 2. Data: 2003-10-06 18:40:41
    Temat: Re: Doładowanie TAK-TAKa w bankomacie
    Od: "stary wiesniak TT" <w...@o...pl>

    Jak wepchnąć kartę SIM do bankomatu ?

  • 3. Data: 2003-10-06 19:56:10
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik stary wiesniak TT <w...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:blsd7m$dti$...@a...news.tpi.pl...
    > Jak wepchnąć kartę SIM do bankomatu ?

    A jak doładowujesz konto w taktaku? Przecież do tego nie trzeba dotykać
    karty sim - wpisuje się kod...

    A za dowód, że to transakcja bezgotówkowa mogę służyć uprzejmie. Chyba.

  • 4. Data: 2003-10-06 19:56:33
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jak wepchn?ć kartę SIM do bankomatu ?

    Tak jak wiesniaka w Porshe ;) W kazdy wlezie, ale z oporami ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2003-10-06 20:02:59
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

> [...]
    > banki jako trnsakcja bezgotówkowa - ale czy znacie jakiś link oficjalnie
    > potwierdzający? Na stronie Ery nie znalazłem :(

    gdzies w moich materialach szkoleniowych Citi jest FAQ i tam jest napisane,
    ze jest to transakcja bezgotowkowa

    pzdr.

    bulba

  • 6. Data: 2003-10-06 20:56:17
    Od: "shark" <s...@g...pl>

  • 7. Data: 2003-10-06 21:04:18
    Od: "Opos" <o...@p...fm>

    Użytkownik Rafał J. Czekała <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:blsadd$5lb$...@n...onet.pl...
> [...]
    > banki jako trnsakcja bezgotówkowa - ale czy znacie jakiś link oficjalnie
    > potwierdzający? Na stronie Ery nie znalazłem :(

    Na kazdym euronecie pisze, ze bez prowizji

  • 8. Data: 2003-10-07 11:57:22
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

> [...]
    > banki jako trnsakcja bezgotówkowa - ale czy znacie jakiś link oficjalnie
    > potwierdzający? Na stronie Ery nie znalazłem :(

    Doladowywalem Tak-TAka za pomoca Citi Silver w bankomacie Euronetu i nie
    placilem odsetek za transakcje gotówkowa. Z tego wniosek, ze jest to
    transakcja bezgotówkowa. Cbdu.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 9. Data: 2003-10-07 19:12:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    shark wrote:
    > Czyżby, bo w WBKBZ S.A. pobierają opłatę za doładowanie.

    Kto pobiera? Nie wiem jak z Era, ale w Simplusie i POPie nic nie pobiera.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 10. Data: 2003-10-08 09:15:51
    Od: "shark" <s...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:blv375$674$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankowosci
    >
    > Tak, korzystałem z bankomatu WBKBZ S.A. doładowująć kartę POP/ chyba
    przed wakacjami/ i stwierdziłem pobraną opłatę. Jeżeli Cię interesuje kwota
    opłaty i data to muszę poszukać.
    pozdr.