  • 1. Data: 2013-12-09 14:22:50
    Temat: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Było? Nie widzę.
    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zm
    iany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transa
    kcyjnego.html
    skrócony link: http://tinyurl.com/ovw9vab

    Jednak miałem nadzieję, że dłużej zachowają stary interfejs. Wiedziałem, że
    to nieuniknione - w końcu nie po to wydaje się dziesiątki milionów złotych,
    by utrzymywać dwa byty - ale jednak fala krytyki była/jest ogromna. Liczą
    na to, że użytkownicy twierdzący 'wyłaczycie stary interfejs - odchodzę'
    tylko blefują?
    w.

  • 2. Data: 2013-12-09 14:29:21
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: luc <b...@g...de>

    Heh, ciekawe, kiedy zmigrują Multi do nowego systemu? Na razie zarzekają się, że
    stary system będzie działał...

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-12-09 14:38:51
    Od: p <a...@z...pl>

    W dniu 2013-12-09 14:22, wiktor pisze:
    > Było? Nie widzę.
    > http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zm
    iany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transa
> [...]

    A jest prawda to, ze w nowym interfejsie mbanku przelewy nie sa
    potwierdzane haslem wyslanym smsem?

    p.

  • 4. Data: 2013-12-09 14:39:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    wiktor <...@i...invalid> writes:

    > http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zm
    iany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transa
    kcyjnego.html

    No to ciekawe co teraz powiedzą ci, którzy jeszcze niedawno twierdzili,
    że "mBank nie wyłączy" bo koszty utrzymania starego interfejsu "nie są
    duże"

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2013-12-09 14:43:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Zobaczymy kto się okaże farciarzem, a kto nie:

    Wyłączenie dotychczasowego serwisu transakcyjnego odbywać się będzie
    sukcesywnie i obejmie wszystkich klientów. Aby w równy sposób potraktować
    użytkowników banku, podjęliśmy decyzję o losowym wyborze klientów, którzy
    jako pierwsi zostaną przełączeni do nowego mBanku.
    Proces wyłączenia dotychczasowego serwisu rozpocznie się w styczniu 2014
    roku i będzie odbywał się etapami. W pierwszej paczce serwis zostanie
    zamknięty dla 4 tys. klientów. Data wyłączenia serwisu zależy w dużej mierze
    od zachowań klientów, ich reakcji na zmiany. Proces powinien się zakończyć w
    2014 roku. Przy czym należy podkreślić, że bankowi nie zależy na konkretnej
    dacie, a na jak najsprawniejszym adaptacji klientów do nowej platformy.

    http://www.mbank.pl/pomoc/info/serwis-transakcyjny/w
    ylaczenie-starego-serwisu-faq.html

  • 6. Data: 2013-12-09 15:02:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-09, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > No to ciekawe co teraz powiedzą ci, którzy jeszcze niedawno twierdzili,
    > że "mBank nie wyłączy" bo koszty utrzymania starego interfejsu "nie są

    Jak do mnie pijesz, to ja się odnosiłem do Multi. :)
    I zgodnie z tym co mi konsultant mówił.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2013-12-09 15:02:53
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 14:43:15 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Zobaczymy kto się okaże farciarzem, a kto nie:
    >
    > Wyłączenie dotychczasowego serwisu transakcyjnego odbywać się będzie
    > sukcesywnie i obejmie wszystkich klientów. Aby w równy sposób potraktować

    Myślę, że i tak w pierwszej kolejności 'wylosowani' zostaną tacy
    użytkownicy, którzy
    a) mają martwe konta i od wieków się nie logowali nawet na starą wersję
    b) wręcz przeciwnie - używają kont, ale wg logów przeszli na nowy interfejs
    już w pierwszych dniach jego działania i już nie wrócili do starego.

    Wszystko po to, by chociaż w pierwszej fazie migracji nie mieć jeszcze
    większego czarnego pijaru.
    Tak czy siak, zapewniają, że z przeniesienem wszystkich uporają się do
    końca 2014 roku. Pomimo zapewnień, że to nie wyścigi i nie będą się
    spieszyć, obstawiam, że chcą się wyrobić dokładnie na rocznicę włączenia
    nowego super interfejsu (04.06.2014). Tak symbolicznie.

  • 8. Data: 2013-12-09 15:51:56
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 14:22:50 +0100, wiktor napisał(a):

> [...]
    > na to, że użytkownicy twierdzący 'wyłaczycie stary interfejs - odchodzę'

    Ciekawe (bardzo!) są wyniki ankiety
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/wiadomosc/wiadomosc/
    Nowy-mBank-ma-pol-roku-czy-spodobal-sie-klientom-SON
    DA-3006165.html?is_sonda=yes&answer=1

    Nie wiem na ile miarodajna jest próbka (teraz 1452 osoby), ani na ile
    miarodajny jest typ osób, który do ankiety się dogrzebał, ale wyniki
    powinny mimo wszystko zastanowić mBankowy "markieting".

    18.6% - Nie sprawdzałem nowego serwisu i nie chcę z niego korzystać
    30.6% - Wypróbowałem nowy serwis, ale nie spodobał mi się wizualnie -
    korzystam ze starego
    20.3% - Wypróbowałem nowy serwis, ale był dla mnie zbyt skomplikowany -
    korzystam ze starego
    11.7% - Korzystam na zmianę z nowego i starego serwisu
    18.8% - Nowy serwis spodobał mi się - korzystam wyłącznie z niego

    Już pal diabli zagrzybiałą konserwę w postaci 18,6% (dzień dobry!)
    Ale reakcja tych tych 30,6% + 20,3% powinna niektórym dać do myślenia i
    to zdrowo. Toć to połowa ankietowanych. Połowa.

    Wyprowadziłam się z mBanku po dziesięciu latach z pensją, pewnymi
    oszczędnościami i normalnym codziennym używaniem konta i karty do opłat
    i zakupów, został osad w kwocie symbolicznej.
    Jeśli ktoś myśli że bank to zauważył, to jest w błędzie.
    Jestem jedynie bombardowana na prawo i lewo zachętą zalogowania się do
    nowego serwisu.

    Ble.

    Podsumowajuąc mój półroczny pobyt w innym banku - nie dostrzegam
    wyraźnej róźnicy na minus, ani nie odczuwam dyskomfortu. Na plus, i
    owszem, oferta depozytowa.

    No mBanku? Czym mnie zachęcisz do powrotu? Z wyglądem strony trafiłeś
    jak kulą w płot, należę do pokolenia które potrafi jeszcze czytać, a nie
    tylko klikać w obrazki, więc 'nie jestem targetem dla nowego dizajnu' -
    masz coś innego pod reką, czym mnie spróbujesz przekonać że warto mieć
    tu konto? ;)

    --
    Imka

  • 9. Data: 2013-12-09 16:00:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Imka <s...@g...pl> writes:

    [...]
    > Wyprowadziłam się z mBanku po dziesięciu latach z pensją, pewnymi
    > oszczędnościami i normalnym codziennym używaniem konta i karty do opłat

    A gdzie?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 10. Data: 2013-12-09 16:09:53
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 16:00:03 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Imka <s...@g...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > A gdzie?

    Chyba "A dokąd"? ;P
    Właśnie, też mnie to interesuje, Imka. A druga sprawa, to czy masz
    jeszcze zamiar wracać do embąka, nawet jeśli wyłączą stary interfejs? Bo
    jak inaczej tłumaczysz to, że trzymasz 'martwe' konta?
    Ja, jak już zostanę zmuszony do wyniesienia się, to na dobre. Bez
    utrzymywania pustych kont.