  • 1. Data: 2022-11-26 13:42:33
    Temat: Czy jest karta kredytowa bezpłatna?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Czy jest może jakaś karta kredytowa bezwarunkowo bezpłatna, która daje
    jakieś dodatkowe bonusy?
    Kończy mi się promocyjna karta z Santandera, zatem może dowiem się tutaj
    o jakiejś promocji, jak to było w przypadku tej karty 123.

    Może dla odmiany trafi się tutaj ktoś, kto interesuje się bankami i ich
    usługami. Może dzięki temu pytaniu mniej będzie idiotycznych dyskusji
    politycznych tępych kutasów, dyskutujących tutaj o wojnie na Ukrainie,
    albo cenach w Biedronce...

    --
    -
    Akarm

  • 2. Data: 2022-11-26 17:41:33
    Temat: Re: Czy jest karta kredytowa bezpłatna?
    Od: kashmiri <k...@g...com>

    On Saturday, 26 November 2022 at 12:42:35 UTC, Akarm wrote:
    > Czy jest może jakaś karta kredytowa bezwarunkowo bezpłatna, która daje
    > jakieś dodatkowe bonusy?
    /ciach/
    > Akarm
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    Sam mam jeszcze baaardzo wiekowe darmówki z citka i mbanku, ale dziś z takich dobroci
    chybna nic już na rynku nie zostało.

  • 3. Data: 2022-11-26 18:11:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 26.11.2022 o 17:41, kashmiri pisze:

    > Sam mam jeszcze baaardzo wiekowe darmówki z citka i mbanku, ale dziś z takich
    dobroci chybna nic już na rynku nie zostało.

    W trakcie przeszukiwania wszelkich dostępnych w Internecie źródeł,
    natknąłem się na kartę kredytową bezpłatną tylko wtedy, kiedy się z niej
    nie korzysta. :D

    --
    -
    Akarm

  • 4. Data: 2022-11-26 18:20:58
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > Kończy mi się promocyjna karta z Santandera, zatem może dowiem się tutaj
    > o jakiejś promocji, jak to było w przypadku tej karty 123.

    Citi daje smartfona za wzięcie od nich karty. Ale bezwarunkowo bezpłatna
    to ona nie jest. Trzeba zrobić 300 zł na miesiąc, a gdy się chce dostać
    tego (marnego dość) smartfona, to 500 zł na miesiąc. No i po roku już
    będzie trzeba robić 1000 zł/mc dla bezpłatności, co całkiem ją eliminuje.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2022-11-26 19:17:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 26 listopada 2022 o 18:11:03 UTC+1 Akarm napisał(a):

> [...]
    > >
    > W trakcie przeszukiwania wszelkich dostępnych w Internecie źródeł,
    > natknąłem się na kartę kredytową bezpłatną tylko wtedy, kiedy się z niej

    Takiej to jeszcze nie widziałem, która to?

    Ogólnie 1-2-3 warto trzymać - właśnie wyleciała z oferty, więc warto odżałować te 10
    pyk/mc i zachować zwroty ubrań, butów i koryta.

    Darmowa została już tylko bp-motokarta w citku - a do tego daje zwroty za tankowanie
    na bp przez 3 lata.
    Za niedarmowe bezwarunkowo (ale darmowe warunkowo) telefon albo 600zł w bonach.
    Potem, jak chcesz zamknąć, to proponowali jeszcze stówkę moneybacku.

    Niestety pod koniec października skończyła się promo kart visa w santanderze i nie ma
    kolejnej edycji - a fajna, 1% moneyback za wszystko, stówka za nic czyli wzięcie
    darmoego przelewu, i stówka za wyrobienie karty dodatkowej.
    Może wróci jak skończy się promo na black friday - 300zł - tylko tu nie wolno mieć
    żadnej KK, a w tych promocjach visy wolno było mieć mc, nie wolno tylko visy.

    Jeszcze jest jakieś 300zł w santander consumer.

  • 6. Data: 2022-11-26 23:57:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Nov 2022 13:42:33 +0100, w <638209b8$0$469$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Czy jest może jakaś karta kredytowa bezwarunkowo bezpłatna

    Jak mam całkowicie bezpłatną KK Getinu... tj. Velobanku.

    >, która daje
    > jakieś dodatkowe bonusy?

    Tego nie wiem, nie wczytywałem się i nie interesowałem.
    Dla mnie bonusem są kursy VISA przy zakupach walutowych, czyli 0% prowizji.

  • 7. Data: 2022-11-27 00:21:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 26 listopada 2022 o 23:57:34 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Jak mam całkowicie bezpłatną KK Getinu... tj. Velobanku.

    Ciekawe czy powymieniają plastiki.
    A, i bezpłatna to może być, ale nie bezwarunkowo, 5 pyk/mc wymaga.

    > Tego nie wiem, nie wczytywałem się i nie interesowałem.
    > Dla mnie bonusem są kursy VISA przy zakupach walutowych, czyli 0% prowizji.

    Ale napisz, że tylko KK visa getoutu, bo jeszcze ktoś da sobie wcisnąć ich mc.

  • 8. Data: 2022-11-27 00:40:09
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Ogólnie 1-2-3 warto trzymać - właśnie wyleciała z oferty, więc warto odżałować te
    10 pyk/mc i zachować zwroty ubrań, butów i koryta.

    Właśnie ją, przy pomocy telefonicznej konsultanta, zlikwidowałem.
    Nic nie chcieli ustąpić, twardo dają do niej nowe warunki, nie ma mowy o
    przedłużeniu z dotychczasowymi zasadami. Pewnie bym przy niej został i
    przebolał nawet opłatę za wznowienie.

> [...]
    żadnej KK, a w tych promocjach visy wolno było mieć mc, nie wolno tylko visy.

    O! I może na taką sobie poczekam.
    Dobrze doradzasz, tę 1-2-3 też dzięki twojej informacji wziąłem. :)

    > Jeszcze jest jakieś 300zł w santander consumer.

    Przeanalizowałem wcześniej, odpada.

    --
    -
    Akarm

  • 9. Data: 2022-11-27 00:56:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > A, i bezpłatna to może być, ale nie bezwarunkowo, 5 pyk/mc wymaga.

    A już zacząłem rozważać powrót do Czarnieckiego. :D
    Wlazłem i skonstatowałem, że przecież już ten bank zwiedzałem w
    poszukiwaniu karty kredytowej.

    W zasadzie sprawdziłem chyba wszystkie teraz dostępne w normalnych
    ofertach karty kredytowe. Pisząc tutaj miałem nadzieję, że dowiem się o
    jakichś niezbyt odkrytych promocjach. Tak, jak to było z 1-2-3
    Santandera, o której wtedy nic nie było na ich stronie.

    Dla mnie ważne było, że z 1-2-3 mogę korzystać przy płatnościach Curve.

    > Ale napisz, że tylko KK visa getoutu, bo jeszcze ktoś da sobie wcisnąć ich mc.

    Visy nie ma w ofercie.

    --
    -
    Akarm

  • 10. Data: 2022-11-27 02:36:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Takiej to jeszcze nie widziałem, która to?

    AXI Card

    Długo teraz szukałem, żeby nie wyjść na farmazoniarza. Ale udało się,
    znalazłem! :D

    --
    -
    Akarm