  • 1. Data: 2004-08-12 16:23:50
    Temat: Czy bank chce zarabiac?
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Witam

    Wydaje sie to byc oczywiste, aczkolwiek jak sie okazuje nie do konca.
    Historia z zycia wzieta:

    Przychodzi do banku Y klient X i chce aby przyznano mu karte kredytowa.
    X ma konto w banku Y od ponad roku, ma tam takze lokate. Historia konta
    dokumentuje regularne wplywy oraz dosyc duzy plus na koncie.

    Wszystko toczy sie dobrze az do momentu:
    - pan pracuje?
    - tak
    - na umowe o prace?
    - nie, prowadze dzialanosc
    - a od kiedy?
    - od poczatku roku.
    - to niesety nie mozemy wydac panu karty. Musi pan prowadzic dzialanosc
    przez conajmniej 2 lata.

    X dziekuje za rozmowe i idzie do innego banku.

    W taki sposob bank Y nie zarobi ilus tam zlotych za wydanie karty oraz
    3% od srednio 2kPLN miesiecznie wydawanch pieniedzy na karte, czyli
    jakis 700zl rocznie. Jak dla mnie to szczyt glupoty, ale okazuje sie z
    naszym pieknym kraju to nie bank jest dla klienta a klient dla banku.

    Zagadka. Jaki to bank.

    Mroziu

  • 2. Data: 2004-08-12 16:24:05
    Temat: Re: Czy bank chce zarabiac?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Mroziu <m...@h...pl> wrote:
    > Zagadka. Jaki to bank.

    Multi? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-12 16:33:08
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > Multi? :)

    Pudlo :P

    Mroziu

  • 4. Data: 2004-08-12 16:44:39
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 12 Aug 2004 18:23:50 +0200, w <411b990a$1@news.home.net.pl>, Mroziu
    <m...@h...pl> napisał(-a):

    > Zagadka. Jaki to bank.

    To niekoniecznie zależy od banku. Visę dostałem bez żadnych zaświadczeń (wplywy
    na rachunek, ale DG >> 2 lata), natomiast na Mastercarda to Lukas krzyknął tylu
    dokumentów, że nawet odechciało mi się tego ich "darmowego" lotu :))).

  • 5. Data: 2004-08-12 16:54:28
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Radoslaw P. wrote:

> [...]
    > dokumentów, że nawet odechciało mi się tego ich "darmowego" lotu :))).

    Bank, nie bank. Ale to dlaczego klient ma udowadniac ze nie jest
    wielbladem zeby dostac cos na czym bank jeszcze zarobi. Moim zdaniem
    klienta przychodzacego z ulicy mozna weryfikowac, no bo na jakiej
    podstawie ustalic jego plynnosc finansowa, ale klient ktory x czasu ma w
    banku konto? Co za roznica czy ma dzialalnosc, pacuje na etat, czy moze
    zyje z datkow na ulicy :). Ma kase, ma plynosc, to ma karte. Ale jak sie
    okazuje to nie jest takie proste.

    Mroziu

  • 6. Data: 2004-08-12 17:01:15
    Od: Jamesi <j...@p...onet.pl>

    > Zagadka. Jaki to bank.

    Nie ma nad czym dumać - idziesz do innego banku, który wyda Ci kartę od
    ręki - po co się nadmiernie denerwować. Poza tym bank nie ma obowiązku
    każedemu zakładać rachunku lub wydawać karty.

    Jamesi

  • 7. Data: 2004-08-12 17:18:26
    Od: "waldi" <x...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Mroziu" <m...@h...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > jakis 700zl rocznie. Jak dla mnie to szczyt glupoty, ale okazuje sie z
    > naszym pieknym kraju to nie bank jest dla klienta a klient dla banku.

    ale uniknie windykacji i tworzenia rezerw ;-

  • 8. Data: 2004-08-12 17:59:19
    Od: Jamesi <j...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2004-08-12 18:35:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>