  • 1. Data: 2004-11-05 23:04:29
    Temat: Co mamy zrobić ?
    Od: "Pomocy?" <i...@p...onet.pl>

    U moich rodziców zameldowany jest mój brat. Zadzwonił komornik z informacją że
    ma nakaz sądowy (dług jest brata a nie rodziców, a on jest dorosły a jest tego
    ok 200.000zł od roku 1998 bez odsetek) i że przydzie zabrać z domu wszystko co
    na co nie ma faktur. Zaznaczam że brat mieszka gdzieś w Polsce a u rodziców nie
    ma ani jednej rzeczy która należałaby do niego. Czy komornik może wtargnąć do
    domu moich rodziców i zabrać ich majątek za jego długi. Zapowiedziała się już z
    taką wizytą. Błagam o pomoc! jestem zdesperowani i boję się o rodziców.

  • 2. Data: 2004-11-05 23:21:47
    Temat: Re: Co mamy zrobić ?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 6 Nov 2004 00:04:29 +0100, Pomocy? <i...@p...onet.pl> napisał:
    Błagam o pomoc! jestem zdesperowani i boję się o rodziców.

    Chyba na grupe prawo podatki lub zblizona?

    Tak w ciemno moge strzelac - nie wpuszczac komornika bez policjanta
    towarzyszacego a wtedy pokazac mu jeden pokoj z "rzeczami brata" i niech
    tam zabiera? Zlozyc wniosek o wymeldowanie niezamiszkujacego, pokazac
    komornikowi i pogonic? Poprosic o platna porade prawnika (kilkadziesiat zl
    za wizyte)

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 3. Data: 2004-11-06 05:43:07
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Pomocy? <i...@p...onet.pl> zapodał(a):
> [...]
    > Czy komornik może wtargnąć do domu moich rodziców i zabrać ich majątek za
    > jego długi. Zapowiedziała się już z taką wizytą. Błagam o pomoc! jestem

    - wymeldować brata
    - jak nic nie da, zrobić zamieszania - np. TV

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-11-06 06:31:59
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pomocy?" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Błagam o pomoc! jestem zdesperowani i boję się o rodziców.

    1. nigdy nie wpuszczać komornika - rozmawiać przez drzwi, wychodząc do niego
    je zamknąć.
    2. zawsze rozmawiać z komornikiem (grzecznie).
    3. w tej sytuacji najlepiej pójść do kancelarii komornika i tam do protokołu
    zeznać że syn tu już dawno nie mieszka i że nie ma tu żadnych jego
    ruchomości
    4. nawet jak komornik przyjdzie w asyście policji to i tak nie wpuszczać -
    asysta policji jest do ochrony komornika a nie do wyważania drzwi, nie będą
    się pchali na siłę do mieszkania.
    5. sytuacja jest naprawdę dobra a teksty komornika mają na celu zastraszenie
    starszych ludzi - zająć to sobie on może kibelek u siebie w domu i to też
    tylko na czas korzystania z niego. Jeżeli rodzice go nie wpuszczą do domu to
    komornik nic zrobić nie może.

    Ale najważniejszy jest punkt 1.

  • 5. Data: 2004-11-06 06:49:21
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > - jak nic nie da, zrobić zamieszania - np. TV

    w krakowie zburzyli ludziom bezprawnie dom ! wszystko pod asystą i przymusem
    policji - oczywiscie na wniosek komornika i jasne ze i tv była
    do ostatnich chwil rodzina krzyczala ze to nie_ta_dzialka i ze calosc jest
    bezprawna, nikt juz nie slucha - komornik dal rozkaz policji - policja
    rozkaz wykonala slepo - na rozkaz :-(
    wlasnie sa po procesie, ktory wygrali-teraz nastepny o odszkodowanie
    ===
    kwota o ktorej mowa jest spora, a komornicy w tym kraju ponad prawem,
    dodatkowo na czysto do kieszeni komornika ma szanse wpasc kilkadziesia tys
    zl, dlatego tez jest to juz walka z bandyta w osobie komornika ktory ma złe
    prawo i aparat przemocy po swojej stronie
    w tej sprawie nalezy zabezpieczyc sie rowniez przed opcja jak na poczatku,
    skladac juz zazalenia - a tego bez porady adwokata pewnie nie zrobicie, nie
    mozna bezczynnie czekac na wyznaczony dzien, bo wowczas bedzie juz z pozno.
    a na zadnej grupie nikt nie da odpowiedzi kompletnej bo znamy tylko Twoje
    slowa obrony - a sam przyznasz, ze prawda czasem bywa odlegla, a jak sam
    pisales - byly juz jakies sadowe rozprawy i ustalenia, ktorych nie znamy.
    .

  • 6. Data: 2004-11-06 20:02:57
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Krab:

    > w krakowie zburzyli ludziom bezprawnie dom ! wszystko pod asystą i
    > przymusem
    > policji

    policja przymuszała kogoś do wyburzenia?... :-?

    > komornik dal rozkaz policji - policja
    > rozkaz wykonala slepo - na rozkaz :-(

    komornik policji rozkaz do czego? policja rozkaz wykonała na rozkaz? :-?

    nie zatrybiłem... nawijaj dalej, może zajaram

    ;) pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-11-06 20:08:44
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 6 Nov 2004 21:02:57 +0100, w <cmjalb$hq5$1@news.onet.pl>, "janke"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Krab:

    > policja przymuszała kogoś do wyburzenia?... :-?

    > komornik policji rozkaz do czego? policja rozkaz wykonała na rozkaz? :-?
    >
    > nie zatrybiłem... nawijaj dalej, może zajaram

    Przecież był program w TV... Wyburzyli nie tę działkę, w asyście krakowskiej
    policji, komornika oraz telewizji :)).

    --
    http://attenuation.net/files/iq.htm :)

  • 8. Data: 2004-11-06 20:17:07
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Radoslaw P.:

    >Przecież był program w TV... Wyburzyli nie tę działkę, w asyście
    >krakowskiej
    policji, komornika oraz telewizji :)).

    dalej nie mogę zaskoczyć: po co działkowicze burzyli komornika - przeciw
    policji skoro na rozkaz, a za to przecież w tv nie dostali odszkodowania?

    zbyszko janke ;)

  • 9. Data: 2004-11-06 20:24:45
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 6 Nov 2004 21:17:07 +0100, w <cmjbfs$jc$1@news.onet.pl>, "janke"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > policji skoro na rozkaz, a za to przecież w tv nie dostali odszkodowania?

    Chyba masz poważne problemy z naszym językiem :)

    --
    http://attenuation.net/files/iq.htm :)

  • 10. Data: 2004-11-06 22:20:37
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Radoslaw P.:

    > Chyba masz poważne problemy z naszym językiem :)

    doprawdy? a można wyburzyć działkę?

    :)
    zbyszko janke