  • 1. Data: 2004-12-08 05:39:22
    Temat: Co jest nie tak w danych na naszej stronie
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    http://www.ppuvas.com/info_en.html
    żę znowu Amerykanie twierdzą, że nie mogą płacic przelewem.
    Pisze że "I was just informed from our bank that the transfer of funds did
    not go through due to problems with the Bank Account Details".

    Inni (Amerykanie, ale również od Taiwanu do Mexiku) jakoś nie mają kłopotów
    żeby na podstawie tych informacji dokonać przelewu. A akurat na tej
    transakcji, i żeby mógł przelewem a nie kartą płacić, bardzo mi zalezy. Może
    jakiś bank - korespondent BRE w Stanach (jesli to w ogóle ma jakieś
    znaczenie i istnieje coś takiego). Kiedyś mi mLinia podała Amwex i inne, ale
    teraz twierdzi, że nie ma czegoś takiego jak bank-koerespondent.

    Pozdrawiam

    Vizvary Istvan II
    ppu VAS

  • 2. Data: 2004-12-08 06:01:12
    Temat: Re: Co jest nie tak w danych na naszej stronie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Vizvary II Istvan wrote:
> [...]
    > znaczenie i istnieje coś takiego). Kiedyś mi mLinia podała Amwex i inne, ale
    > teraz twierdzi, że nie ma czegoś takiego jak bank-koerespondent.

    Wysyłałem kasę do mBanku dokładnie z taką samą ilości danych i nie było
    żadnego problemu.
    swift, numer konta, nazwisko i imie, nazwa banku. wiecej nie chcieli.

    Trafiłeś na jakichś durniów.
    Możesz im jeszcze dopisac PL na początku numeru rachunku
    PL03 1140 .....

  • 3. Data: 2004-12-08 07:48:06
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    może nie na temat, ale...
    "...between Lockheed Martin and the Government of poland..."

    pzdr
    mariusz

  • 4. Data: 2004-12-08 08:39:41
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Mariusz" <emerel@...op.pl> wrote in message
    > może nie na temat, ale...
    > "...between Lockheed Martin and the Government of poland..."

    Dzieki. Raczej nie podejrzewam, by bank przez to nie mógł przelewu dokonac
    :-)

    Vizvary

  • 5. Data: 2004-12-08 09:24:55
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    did
    > not go through due to problems with the Bank Account Details".

    a skąd wytrzasnąłeś ABA Code dla BRE???
    AFAIK ABA dotyczy banków amerykańskich więc jeśli oni próbują
    na siłę go zastosować w swoim przelewie to wtedy mają właśnie problems.

    > Pozdrawiam
    również
    Pix

  • 6. Data: 2004-12-08 10:48:20
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "pix" <p...@w...pl> wrote in message

    > did
    >
    > a skąd wytrzasnąłeś ABA Code dla BRE???
    > AFAIK ABA dotyczy banków amerykańskich więc jeśli oni próbują
    > na siłę go zastosować w swoim przelewie to wtedy mają właśnie problems.

    To jest cytat ze strony mBanku
    <CYTAT>

    Bank Code (e.g. Sort Code / BLZ / ABA) - 11402004

    </CYTAT>

  • 7. Data: 2004-12-08 10:56:57
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Vizvary II Istvan <v...@p...onet.pl> w wiadomości (in msg)
    news:cp6m60$1j2$1@news.onet.pl napisał/a (wrote):
    > To jest cytat ze strony mBanku
    > Bank Code (e.g. Sort Code / BLZ / ABA) - 11402004

    Tlumaczenie:

    Kod banku (np. Sort Code / BLZ / ABA)

    Kluczowe w tym miejscu jest "np."

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."

  • 8. Data: 2004-12-08 11:23:21
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII> wrote in message
    > Vizvary II Istvan <v...@p...onet.pl> w wiadomości (in msg)
    >
    > Tlumaczenie:
    >
    > Kod banku (np. Sort Code / BLZ / ABA)
    >
    > Kluczowe w tym miejscu jest "np."

    Nie rozumie. To co to jest za kod. Ja rozumiałem, że ten sam kod (11402004)
    jest jednoznaczny,mimo, iż w róznie sie może nazywać sam system (BLZ/ABA)
    Może nie podac?

    Vizvary

  • 9. Data: 2004-12-08 11:26:19
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > To jest cytat ze strony mBanku
    > <CYTAT>
    >
    > Bank Code (e.g. Sort Code / BLZ / ABA) - 11402004
    >
    > </CYTAT>

    Chociaż rzeczywiście cytat pochodzi z FAQu, to jednak swoje
    zastrzeżenie jestem zmuszony podtrzymac.
    AFAIK ABA to American Bankers Association, a ABA Code to taki
    wewnętrzny routing number.
    Jesli nadawca ma jakąś tam swoją wyszukiwarkę ABA kodów i sprawdza
    dane przed wysłaniem przelewu to po wklepaniu 11402004 za diabła nie
    wyskoczy mu BRE tylko pewnie błąd i stąd całe zamieszanie.
    Przy okazji uzupełnij numer konta o PL aby zrobić z niego poprawny IBAN.
    Ja bym się starał wytłumaczyć nadawcy, że jego bank ma zrobić
    international transfer i jesli nie jest podłączony do SWIFTa to musi sobie
    znaleźć w tym celu krajowego pośrednika.

    BTW - jeśli ktoś potrafi wyjasnić relację ABA do FW to chętnie
    poczytałbym. ABA=FW ?

    Pix

  • 10. Data: 2004-12-09 20:13:27
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    did
    > not go through due to problems with the Bank Account Details".

    No i im sie w końcu udało. Przesłalismy Wasze uwagi (IBAN, ABA) Oczywiscie
    nie mam pojecia co zrobili nie tak, że nie poszło poprzednim razem.
    Przy najbliższej okazji poprawie równiez dane na stronie zgodnie z Waszymi
    sugestiami.
    Dziekuję za pomoc
    Vizvary Istvan II
    ppu VAS