  • Data: 2014-12-28 13:46:13
    Temat: Citi - błędna kwota spłaty KK
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Donos kronikarski - pomyliłam się w spłacie KK Citka, o całe 10 zł.
    Zorientowałam się jakieś dwa tygodnie później, szybko dopłaciłam.
    Byłam bardzo ciekawa czy jakiekolwiek odsetki zostaną naliczone od tych
    10 zł (ok. 40 dni - trzynaście groszy, piechotą nie chodzi).
    Nic nie naliczyli.

    Nie wiem co zadziałało - liberalne podejście, elastyczne procedury,
    zdrowy rozsądek czy zwykły bałagan. Ale wyobrażam sobie, że zdrowy
    rozsądek i niniejszym Citkowi bardzo dziękuję :)

    PS. Polbankowe ignorowanie opóźnienia spłaty o dzień lub pięć
    podciągałam pod "zwykły bałagan" ;)

    --
    Imka