  • 1. Data: 2004-05-26 19:24:21
    Temat: Bardzo proszę o pomoc!!!
    Od: <e...@k...pl>

    Witam wszystkich,
    Ostatnio popadłem w raczej większe kłopoty finansowe (tzn. dla mnie są
    duże). W związku z tym mam pytanie: Czy istnieją w Polsce banki komercyjne
    lub jakieś instytucje, organizacje itp. które udzielają kredytów na spłatę
    innego kredytu zaciągniętego w banku? Najbardziej interesowałby mnie kredyt
    długoterminowy, który mogę zabezpieczyć nieruchomością o wartości ok.
    200'000 PLN. Proszę o informację do kogo ewentualnie mogę się zwrócić.
    Dziękuję z góry za udzielone informacje. mailto: e...@k...pl

    Pozdrawiam,
    Paweł Rosiński

  • 2. Data: 2004-05-26 19:47:34
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc!!!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dziękuję z góry za udzielone informacje.

    Sprawdź kredyt konsolidacyjny-GE ma coś takiego i chyba BPH.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-28 16:09:04
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    > Sprawdź kredyt konsolidacyjny-GE ma coś takiego i chyba BPH.

    Jeżeli masz dobre zabezpieczenie, to większość banków na to pójdzie.
    Ale to musisz negocjować indywidualnie.

    CKY