  • 1. Data: 2002-11-19 23:26:17
    Temat: [BZWBK] trochę przesadzają
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Od jakiegoś czasu zauważyłem, że do bzwbk w nocy nie można się
    zalogować, nie wiem 3-4 dni pod rząd?
    Być może ja mam takiego pecha, ale jednak jak usługę z 24 w nazwie to
    mogliby sie trochę lepiej starać.
    Na awarię to za regularnie trwa, a o plnowanych przerwach mogliby
    informować....
    KJ

    --
    GNU is Not Unix

  • 2. Data: 2002-11-20 07:48:55
    Temat: Re: [BZWBK] trochę przesadzają
    Od: j...@t...net.pl (Jester)

> [...]
    >mogliby sie trochę lepiej starać.
    >Na awarię to za regularnie trwa, a o plnowanych przerwach mogliby

    Chyba jednak masz pecha. Ja tam zaglądam codziennie
    (późnowieczorno-nocnie) i zero problemów.

  • 3. Data: 2002-11-20 11:06:17
    Od: "M.F. Korwat" <m...@N...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2002-11-21 19:04:03
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    często są problemy z zalogowaniem w godzinach 0:00 - 1:00 kiedy to
    wykonywane są zlecenia założone wcześniej na dany dzień. System ten w
    momencie wykonywania tych zleceń jest tak obciążony że często nie wpusza.

    Grześ

    http://www.gazeta.pl/usenet/