  • 1. Data: 2010-08-09 07:17:09
    Temat: BZWBK kiedy zwrot 1%
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam

    Kiedy BZWBK zwraca ten 1% ?
    W poprzednim miesiącu miałem to już:
    2010-07-05 Suma nagród z karty
    2010-07-09 pobrali opłatę i było OK.

    W tym miesiącu zwrotu nie mam a odpłatę pobrało i mam debecik :)

    Damian

  • 2. Data: 2010-08-09 08:46:53
    Temat: Re: BZWBK kiedy zwrot 1%
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2010-07-05 Suma nagród z karty
    > 2010-07-09 pobrali opłatę i było OK.
    >
    > W tym miesiącu zwrotu nie mam a odpłatę pobrało i mam debecik :)

    Właśnie. Chyba cos się popsuło BZ WBK. Dotąd (od maja do lipca) było
    regularnie:
    5-tego - 1%
    9-tego - opłata za kartę
    a w sierpniu pkt 1 nie wystąpił....

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 3. Data: 2010-08-10 07:46:36
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On 9 Sie, 10:46, "Telesfor" <T...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Damian Niusy" <a...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:4c5fab7a$0$27029$65785112@news.neostr
    ada.pl...

    Przepraszamy za opóźnienie. Faktycznie z powodu błędu część klientów
    nie otrzymała jeszcze zwrotu 1% za płatności bezgotówkowe dokonane w
    lipcu 2010. Wkrótce zostanie to skorygowane. Żeby otrzymać zwrot
    klienci nie muszą składać indywidualnych reklamacji.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 4. Data: 2010-08-10 17:54:25
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    lipcu 2010. Wkrótce zostanie to skorygowane. Żeby otrzymać zwrot
    klienci nie muszą składać indywidualnych reklamacji.

    Już wszystko OK przynajmiej u mnie :) Kasa na koncie

    Damian